Știri

Colecţia de la Count's Kustoms - o serie TV marca HISTORY

Fotocredit: 

Auto-TestDrive, History
COLECŢIA DE LA COUNT'S KUSTOMS
Joi, 25 aprilie, canalul TV HISTORY a marcat printr-un eveniment deosebit lansarea începând cu această lună a unui feed de transmisie localizat, putând astfel asigura grile de programe, promo-uri şi campanii de marketing personalizate pentru România.
 
Una dintre cele mai noi şi cele mai apreciate emisiuni prezentate pe acest canal este şi "COLECŢIA DE LA COUNT'S KUSTOMS", o serie ce îi urmăreşte pe Danny „The Count“ Koker şi echipa lui de fanatici auto în timp ce restaurează şi personalizează maşini şi motociclete clasice americane abandonate, pe care le modifică apoi pentru profit.
 
De la Thunderbirds vintage până la clasice Corvettes, de la maşini de jucărie până la motociclete cu ataş tunate, Danny şi echipa sa nu se vor opri de la nimic pentru a găsi şi modifica cele mai faimoase vehicule din toate timpurile.
 
Cunoscut datorită apariţiilor sale frecvente în „Aşii amanetului”, Danny este pasionat de maşinile şi motocicletele americane puternice. De la Thunderbird de epocă şi clasicele Corvette, la motociclete Harley personalizate, când Danny vede un vehicul pe care-l vrea, va face totul pentru a-l obţine.
 
Nu este doar o pasiune pentru Danny; este o afacere cu mize mari. Cu ajutorul echipei sale talentate, Danny trebuie să restaureze, să modifice, să personalizeze şi să vândă aceste bijuterii ale autostrăzilor astfel încât să aibă profit. Când vede o maşină pe care şi-o doreşte – fie că este expusă la un show auto sau parcată pe marginea drumului – nu se va opri de la nimic pentru a o avea.
 
Ford Thunderbird 1959
 
La evenimentul din Bucureşti oficialii HISTORY au prezentat şi un automobil Ford Thunderbird din 1959, model ce a făcut senzaţie la vremea lui, fiind şi o maşină foarte apreciată de colecţionari.
 

 
HISTORY este numărul 1 în topul staţiilor TV de documentare din România. Topul a fost realizat printre locuitorii mediului urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, conform datelor furnizate de ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor) [Sursă: ARMA/TechEdge YTD 2013, perioada februarie -17 aprilie, pe toată durata zilei].
 
Potrivit datelor oferite de ARMA, peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmăresc HISTORY România (18-49 urban). Publicul urban este reprezentat cu precădere de bărbaţi (peste 60% din audienţă) şi persoane cu vârsta cuprinsă între 16 şi 54 de ani (peste 80%).
 
Tom Davidson, Managing Director, A+E Networks UK, declară: “Suntem încântaţi să fim canalul numărul 1 în segmentul pe care activăm, în acest moment. HISTORY este distribuit în România încă din 2008 şi ne-am concentrat permanent pe consolidarea prezenţei noastre aici. Următorul pas din strategia noastră de business îl reprezintă creşterea vânzărilor de publicitate prin investiţii în conţinut şi în campanii de marketing memorabile.”

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: