Fotocredit:
Citroen
Citroen a dezvăluit primele imagini şi detalii ale noului Grand C4 Picasso, versiunea mai mare, cu şapte locuri, a monovolumului C4 Picasso, a cărui nouă generaţie a fost prezentată în primăvară la Geneva.
Noul Citroen Grand C4 Picasso este construit pe noua platformă modulară EMP2, lucru ce a permis o scădere în greutate cu 110 kg faţă de vechea generaţie, precum şi un ampatament mărit la 2.84 metri, în condiţiile în care lungimea autovehiculului a rămas aceeaşi (4.59m).
La exterior partea frontală este aceeaşi de la C4 Picasso, grila cromată ce include logo-ul Citroen continuându-se pe lateral cu noile lumini de zi cu LED. Farurile sunt situate sub aceste DRL-uri şi mărginesc o grilă a radiatorului de mari dimensiuni. Diferenţa apare la partea din spate, acolo unde blocurile optice de mari dimensiuni sunt animate de LED-uri care crează un efect 3D spectaculos.
La interior, aşa cum ne-a obişnuit, Citroen iese din tiparele obişnuite şi ne oferă o serie de inovaţii menite să ofere şoferului şi pasagerilor tot confortul necesar. Astfel, un display uriaş, de 12 inch, prezintă toate informaţiile legate de viteză, turaţie, computer de bord precum şi navigaţia prin satelit. Sub acesta găsim un alt ecran de şapte inchi care este "responsabil" de partea de multimedia sau de afişarea stării sistemului de climatizare. Un sistem de camere video oferă o vedere la 360 de grade, foarte utilă pentru manevrele de parcare.
Grand C4 Picasso se laudă cu cea mai mare suprafaţă vitrată din clasa sa, totalul geamurilor prezente pe maşină ajungând la 5.7 metri pătraţi, lucru ce oferă în habitaclu mai multă lumină naturală. Scaunele de pe rândurile doi şi trei sunt individuale, iar pasagerii de pe ultimele locuri beneficiază de guri de ventilaţie pentru aerul condiţionat.
Portbagajul oferă un volum de 645 de litri atunci când toate cele şapte locuri sunt ocupate. Ultimul rând de scaune poate fi tras în faţă, facilitând depozitarea în portbagaj a şi mai multor bagaje.
Citroen introduce pe Grand C4 Picasso noul motor Euro6 BlueHDI 150, care promite emisii de CO2 de doar 110 g/km. Pe lângă acesta mai sunt disponibile variantele e-HDI 90 şi e-HDI 115, care sunt cuplate la cutii manuale cu cinci sau şase trepte sau la una robotizată cu şase rapoarte. Toate modelele diesel beneficiază în standard de sistemul Start/Stop. Variantele pe benzină sunt VTi 120 şi THP 155.
Primele livrări vor începe în această vară.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: