Știri

Campanie outdoor pentru noul BMW X6 realizată cu fotografii făcute în România

Fotocredit: 

BMW România
BMW X6 - campanie outdoor Romania - Ciprian Mihai
Promovarea noului BMW X6, unul dintre ce le mai importante modele ale mărcii pentru piaţa autohtonă, debutează cu o campanie outdoor construită pe baza unei fotografii făcute în România. Este pentru prima dată când o campanie locală este construită pe baza unui vizual realizat în România.
 
Noul BMW X6 a debutat în showroom-uri în luna decembrie şi se lansează cu o campanie outdoor care are ca punct central o imagine realizată în România. Acesta marchează o premieră în comunicarea BMW în ţară – prima campanie construită pe baza unui vizual realizat local. Imaginea, plină de forţă, plasează noul model în capătul unui traseu acoperit de zăpadă, cu munţi încercuiţi de nori în fundal. Decorul alb face trimitere la tracţiunea integrală BMW xDrive şi pune în evidenţă culoarea roşie a maşinii. Proiectul OOH este lansat în mai multe spaţii din Bucureşti, imaginea fiind însoţită de mesaje despre atribuitele şi performanţele noului model.
 
BMW X6 s-a aflat constant în topul celor mai de succes modele din România. A impresionat mereu printr-o prezenţă puternică, cu un design unic, precum şi combinaţia unică între tracţiunea integrală inteligentă BMW xDrive, motoare puternice şi eficienţă fără egal în segment.
 
 
Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România, a declarat:„Cred că dintotdeauna ne-am dorit – atât noi, cât şi agenţiile noastre - să avem o campanie mare, pentru un model important, făcută în România. Am reuşit cu campania de lansare a noului BMW X6, care a început deja cu outdoor, urmând ca în ianuarie, devreme, să înceapă şi restul media mix-ului pregătit pentru lansare.
 
România are o tradiţie puternică în ceea ce priveşte fotografii specializaţi în auto. Şi aici trebuie mereu amintit proiectul Freelancer, al lui Dan Beşliu, care a creat o adevărată şcoală pentru fotografia auto şi a dat mulţi profesionişti de valoare precum Andrei Toboşaru, Dragoş Savu, Ovidiu Tăbăcaru, Bogdan Paraschiv, Dragoş Dorobanţu, Petrică Tănase sau Bogdan Baraghin. Aşa încât, atunci când am discutat intern posibilitatea ca o fotografie făcută în România să fie focusul campaniei de lansare a noului BMW X6, nu aveam nicio îndoiala cu privire la rezultat; la abordare trebuia să convingem, însă – şi la principiul în sine.
 
Cu proiecte de comunicare coordonate la nivel internaţional, BMW Group oferă constant creaţii care pot fi adaptate cu uşurinţă necesităţilor locale. Însă de această dată o producţie locală s-a dovedit o propunere mult mai convigătoare. În punct central este o imagine realizată de fotograful Ciprian Mihai, recunoscut pentru munca sa în domeniul auto. Succesul unuia dintre cele mai recente proiecte ale sale, unul cu noul BMW M4 realizat pentru publicaţia automarket.ro, a fost şi motivul pentru alegerea lui Ciprian în demers.
 
„Pregătirea campaniei a fost uimitor de rapidă: în mai puţin de 48 de ore de la stabilirea faptului că vom căuta să folosim un shooting din România, aveam pozele, le aleseserăm şi deja plecaseră la DTP, spre adaptare în master de campanie”, a declarat Brătfălean.
 
„Provocarea a fost să căutăm o locaţie potrivită pentru a putea avea o atmosferă perfectă pentru maşină. Am vrut să îi redăm puterea, prezenţa impresionantă a noului model şi panorama din Munţii Bucegi s-a dovedit, în final, alegerea perfectă. Până la ora shooting-ului, vremea nu a ţinut cu noi: ceaţă, burniţă, lumină puţină. Imediat ce am ajuns pe platoul Trei Brazi din Predeal, totul s-a schimbat: soare puternic şi perfect pentru scenă, cu nori pierduţi în munţii din fundal.
 
A fost o experienţă pe care o căutam de mult. Îmi place să fac şedinţe foto complexe, dar în crearea unei singure imagini totul trebuie să fie perfect: încadrarea, lumini şi umbre, detalii. În acelaşi timp trebuie să poţi capta dintr-o singură privire atenţia. Şi pentru tot acest efort ai un singur cadru şi o singură şansă. Nu este ca la o şedinţă foto obişnuită unde spun o poveste prin succesiunea imaginilor. La toate acestea se adaugă provocarea legată de timpul limitat cu lumină optimă, vremea. A fost o zi când totul a funcţionat perfect”, a povestit Ciprian Mihai despre proiect.
 
Despre BMW X6
 
Cu un design şi mai impresionant şi cu performanţe remarcabile, noul BMW X6 îşi consolidează poziţia de exponent principal al plăcerii exclusiviste a condusului. Ajuns la cea de-a doua generaţie, modelul Sports Activity Coupé - care a depăşit deja vânzări globale de 250.000 de unităţi - se bucură de un statut special în rândul rivalilor gamei BMW X datorită alurii irezistibile, performanţelor remarcabile şi luxului inovator. Noul model şi-a făcut debutul în showroom-urile din România începând din luna decembrie.
 
Noul BMW X6 se distinge printr-o serie de motorizări noi, toate dispunând de tehnologia BMW TwinPower Turbo şi asigurând o reducere cu până la 22% a consumului. Disponibil standard pentru toate modelele, sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive optimizează tracţiunea, stabilitatea direcţională şi dinamica în viraje, în funcţie de situaţie. Pentru o dinamică îmbunătăţită, xDrive poate fi combinat opţional cu pachete de suspensie adaptivă, inclusiv Dynamic Performance Control, sistemul BMW pentru Torque Vectoring.
 
Faruri LED, sistem de sunet high end Bang & Olufsen, Head-Up Display, Sistem Night Vision, funcţii avansate de asistare pentru condusul autonom, aşa cum este Traffic Jam Assist sau sistemul complet automat pentru parcare laterală, funcţii avansate de internet şi pentru integrarea aplicaţiilor smartphone, precum şi gama de personalizare BMW Individual sau accesoriile de tuning BMW M Performance – toate acestea fac parte din lista lungă de tehnologii şi opţiuni care completează experienţa BMW X6.
 
Preţul de început este de 56.600 Euro fără TVA pentru versiunea xDrive30d, în timp ce modelele M50d şi xDrive50i sunt disponibile pentru 74.700 Euro, respectiv 73.195 Euro fără TVA.
 
Despre Ciprian Mihai
 ;
Absolvent al Facultăţii de Jurnalism din cadrul Universităţii Hyperion, Ciprian s-a remarcat ca fotograf al publicaţiei auto www.automarket.ro. Acum realizează şedinţe foto în întreaga lume pentru proiecte editoriale sau de publicitate. Recunoaşterea sa este demonstrată şi de o pagină oficială de Facebook cu mai mult de un milion de fani.
 
„Pentru mine întâi a fost automobilul, apoi aparatul foto. Dar partea bună a fost că am putut să combin pasiunile şi am reuşit să exprim ceea ce îmi place prin fotografie. Am 24 de ani, multe planuri de viitor, dar cel mai important pentru mine este să continui să fac fotografia auto fără compromisuri, să îmi dedic 100% din timp acestui lucru. Este primul proiect de advertising făcut de mine în România, iar asta mă bucură pentru că îmi place să pot face asta aici. Sper la tot mai multe astfel de proiecte”, a explicat Ciprian.
 
Date campanie:
 
Agenţie de creaţie: Friends TBWA/Bucharest
Media planing: Initative România
Fotograf: Ciprian Mihai
Asistent foto: Attila Szabó

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: