Fotocredit:
Audi
Audi a dezvăluit noul A6 - modelul de clasă mare prezentându-ni-se într-o formă mai proaspătă ca niciodată, fără însă a renunța complet la silueta ușor recognoscibilă a predecesorilor săi. Ajuns la cea de-a opta generație, noul Audi A6 propune și o ofertă mai bogată ca niciodată atunci când vine vorba de tehnologii.
Haideți sa vedem, punctual, noutățile puse pe tapet de noul A6:
- designul exterior a evoluat simțitor, schimbările majore putând fi remarcate în partea frontală și la partea din spate. Astfel, noul A6 ni se înfățișează cu o față dominată de grila masivă a radiatorului, de noile faruri ce încorporează o semnătură inedită dedicată luminilor de zi cu LED, dar și de prizele de aer mai generoase ca niciodată. Tehnologiile de iluminare au la bază diodele LED, putându-se opta inclusiv pentru versiunea de top Matrix LED
- partea din spate preia "rețeta" consacrată de noile generații A7 și A8, fără însă ca blocurile optice să fie unite între ele de o bandă luminoasă. S-a optat în acest caz pentru o bandă cromată. Liniile laterale nu se abat însă foarte tare de profilul afișat de generația A6 precedentă
- configuratorul noului Audi A6 va cuprinde nu mai puțin de cinci niveluri de echipare - basic, sport, design, design selection și S line - fiecare dintre ele propunând teme diferite coloristice, de design și de echipare
- la interior nu putem să nu recunoaștem asemănările cu nava amiral A8, noul Audi A6 oferind întregul arsenal de ecrane tactile ce preiau mare parte dintre funcțiile butoanelor fizice de control, materiale de cea mai bună calitate, dar și extrem de variate din punctul de vedere al texturilor și al nuanțelor
- spațiul interior a crescut la toate capitolele esențiale, atât pentru locurile din față, cât și pentru locurile spate. Ampatamentul noii generații a crescut cu 12 mm (2.924 de mm), în timp ce volumul portbagajului a rămas același - 530 de litri
- dimensiunile exterioare nu sunt radical schimbate, noul A6 fiind cu 6 mm mai lung, cu 12 mm mai lat și cu doar 2 mm mai înalt față de vechiul model
- gama de motorizari este compusă pentru moment din două unități V6 de 3.0 litri - A6 55 TFSI (340 CP, 500 Nm cuplu motor maxim) și A6 50 TDI (286 CP, 620 Nm cuplu motor maxim), cuplate în standard la cutie S Tronic cu șapte rapoarte și respectiv la una tiptronic cu opt trepte
- opțional se pot configura un sistem de direcție integrală sau suspensiile adaptive pneumatice, în timp ce sistemul de tracțiune integrală quattro va fi oferit în standard pe ambele versiuni de propulsie amintite mai sus
Noul Audi A6 va fi asamblat în fabrica germană de la Neckarsulm și va fi lansat treptat pe piața din Europa începând cu luna iunie 2018. Prețul de start anunțat pentru Germania este de 58.050 EURO - în versiunea A6 50 TDI quattro.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: