Știri

Acesta este noul Volkswagen Passat Alltrack

Fotocredit: 

Volkswagen
Noul VW Passat Alltrack 2015
Volkswagen ne va prezenta la Geneva, în premieră mondială, modelul Passat Alltrack, versiunea specială cu tracţiune integrală şi carosie Variant a noului Passat.
 
VW Passat Alltrack respectă tradiţia maşinilor break de serie "transformate" pentru off-road uşor, tradiţie cu ceva istorie pentru mărcile ce aparţin de grupul Vokswagen - vezi Octavia Scout sau Audi A4 şi A6 allroad quattro.
 
Noul Passat Alltrack ajunge acum la cea de-a doua generaţie, după ce Volkswagen lansase această versiune pe generaţia B7. Maşina beneficiază în standard de sistemul de tracţiune integrală 4MOTION, un body-kit distinctiv ce include noi bare faţă/spate, protecţii suplimentare pentru praguri şi marginile aripilor de deasupra roţilor sau o gardă la sol crescută cu 27.5 mm. Interiorul este şi el personalizat ca atare.
 
Clienţii pot alege între cinci versiuni de motorizare pentru a configura noul Passat Alltrack: două pe benzină (1.4 TSI 150 CP şi 2.0 TSI 220 CP) sau trei diesel, TDI cu cilindreea de 2.0 litri (150, 190 sau 240 CP). Toate propulsoarele respectă normele EURO 6 şi vin în standard cu sistemul Stop/Start. Motoarele de 150 CP (TSI şi TDI) sunt cuplate la o cutie de viteze manuală cu şase trepte, în timp ce versiunile mai puternice vin în standard alături de o cutie DSG cu şase trepte.
 
Sistemul de tracţiune integrală 4MOTION are la bază o transmisie HALDEX de ultimă generaţie, care intervine eficient atunci când se pierde aderenţa pe una dintre roţi. În mod normal sunt cuplate doar roţile din faţă, iar în momentul în care acestea nu mai pot menţine aderenţa sunt cuplate într-o fracţiune de secundă şi roţile spate. Optimizarea aderenţei şi a tracţiunii este compeltată şi prin diferenţialul electronic EDS, integrat în ESP.
 
Suplimentar, versiunile de top 2.0 TSI 220 CP şi 2.0 TDI 240 CP sunt echipate cu sistemul XDS+ pe ambele punţi, sistem ce frânează roata de la interiorul virajului pentru a optimiza răspunsul direcţiei.
 
Şoferul are la dispoziţie între modurile de condus tipice VW - Eco, Normal şi Sport, la acre se adaugă în cazul Passat Alltrack modul Offroad, care reglează aproape de perfecţiune toate caracteristicile maşinii pentru cel mai bun comportament în teren accidentat.
 
Noul Passat Alltack oferă şi o capacitate de remorcare considerabilă, de până la 2.2 tone, valoare calculată pentru rampe de până la 12% gradient.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: