Fotocredit:
Porsche
Porsche a prezentat noul Cayenne GTS, versiune care vrea să impresioneze prin perfomanţele dinamice superioare variantelor de bază Cayenne, dar şi printr-un aspect vizual aparte.
Noul Cayenne GTS a pimit sub capotă un nou motor V6 bi-turbo de 3.6 litri, ce dezvoltă 440 de CP şi 600 Nm cuplu maxim. Vechiul model GTS era propulsat de un V8 aspirat şi furniza cu 20 de CP mai puţin. Noul model accelerează de la 0 la 100 de km/h în 5.2 secunde (5.1 dacă este dotat cu pachetul extra Sport Chrono), viteza maximă ce o poate atinge fiind de 262 de km/h.
Ţinuta de drum este asigurată de sistemul Porsche Active Suspension Management (PASM), setat pe un mod mai sportiv. În cazul suspensiei normale cu arcuri din oţel Porsche Cayenne GTS este coborât cu 24 de mm faţă de un Cayenne standard, iar dacă se optează pentru o suspensie pneumatică atunci avem 20 de mm în minus la garda la sol. Frânele sunt împrumutate de la Cayenne Turbo, discurile de frână faţă având un diametru de 390 de mm (358 de mm pe spate). Etrierii de frână sunt vopsiţi în roşu.
La nivel estetic noul Porsche Cayenne GTS ni se prezintă cu pachetul Sport Design care include praguri laterale mărite şi pasajele de deasupra roţilor ieşite spre exterior. Bara faţă include prize de aer supra-dimensionate, în timp ce spoilerele inferioare şi eleronul sunt vopsite în culoarea caroseriei. Jantele de 20 de inch sunt vopsite în negru, la fel ca toate incsripţiile de pe maşină, interiorul farurilor sau blocurile optice spate care au o tentă întunecată. Inscripţii GTS au fost adăugate pe lateralele uşilor frontale.
La interior Cayenne GTS ne întâmpină cu un set de scaune sport tapiţate cu Alcantara şi ajustabile electric pe opt direcţii. Tetierele poartă inscripţia GTS. Se poate alege opţional pachetul GTS care decorează habitaclul fie în roşu fie în argintiu.
Noul Porsche Cayenne GTS va fi prezentat publicului în premieră mondială pe 19 noiembrie, cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles. Vânzările vor începe la sfârşitul lui februarie 2015, preţul de start fiind de 98.152 euro, TVA inclus, pe piaţa din Germania.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: