Fotocredit:
Groupe PSA
Grupul francez Peugeot Citroen și-a anunțat strategia de viitor pentru următorii cinci ani, chiar prin vocea CEO-ului Carlos Tavares. Planurile sunt mari, așteptările și mai mari - fapt pentru care toate detaliile strategiei au fost puse la punct minuțios - lansarea a 26 de noi automobile, dintre care șapte modele plug-in hybrid și patru mașini electrice, prezentarea a opt vechicule utilitare noi, dar și a unui pick-up, precum și o "redesenare" a imaginii de marcă a grupului.
Cele 26 de noi modele vor purta siglele Peugeot, Citroen sau DS, urmând a fi lansate la nivel global sau pe piețe dedicate, în funcție de cerințele regionale sau de interesele specifice ale francezilor.
Unul dintre targeturile puse pe hârtie de Carlos Tavares este acela de a trece peste "dependeța" de piața europeană, cea care furnizează la ora actuală mai mult de 60 de procente din totalul volumelor de vânzări ale PSA. Astfel, cu noile modele Peugoet, Citroen și DS vor intra și mai tare pe importanta piață din China, în timp ce pretențioasa piață nord-americană va fi din nou încercată "cu degetul", cel mai probabil cu brandul DS. Nu va fi neglijată nici piața din Iran, recent deschisă investițiilor străine și care are un potențial deloc de neglijat.
Organizată sub sloganul "Push to Pass", strategia de dezvoltare a PSA menționează și creșterea graduală a marjei de profit, până la o valoare de 6 procente în 2021. Profit ce nu se poate realiza fără o cifră de afaceri me măsură - capitol pe care Groupe PSA (așa cum s-a redenumit gigantul francez) are de gând să-l sporească gradual, cu 10% până în 2018 și cu alte 15 procente la finalul lui 2021.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: