Știri

Noul Porsche Cayenne Turbo și-a făcut debutul la Frankfurt

Fotocredit: 

Porsche
Porsche Cayenne Turbo 2018
 
Porsche a adăugat în oferta noului Cayenne versiunea Turbo, model ce poate fi admirat zilele acestea la Salonul Auto de la Frankfurt. Cu un V8 de 4.0 litri și 550 de CP sub capotă și numeroase modificări tehnice și aerodinamice, noul Porsche Cayenne Turbo va fi cu siguranță un reper în segmentul exclusivist în care activează.
 
Estetic, Cayenne Turbo se diferențiază de restul gamei noii generații Cayenne prin semnătura luminoasă față xreată de pachetul Porsche Dynamic Light System (PDLS), prin jantele de aliaj pe 21 de inch cu un design dedicat sau prin evacuarea dublă găzduită de difuzorul de aer spate.
 
Interiorul plusează prin elementele sale în direcția sportivității, fiind cel mai ușor de remarcat scaunele sport reglabile pe 18 direcții și care au tetierele integrate asemenea celor montat pe supersportivul Porsche 911. Șoferul poate accesa și regla toate funcțiile mașinii prin intermediul ecranelor tactile parte componentă a Porsche Advanced Cockpit, iar de partea audio se ocupă un sistem BOSE cu sistem surround capabil să producă o putere de 710 watti.
 
 
De propulsia noului Cayenne Turbo se ocupă așadar o unitate V8 twinturbo ce furnizează 550 de CP (+30 CP față de vechea generație) și 770 Nm cuplu motor maxim (+20 Nm) livrat la roți cu ajutorul unei transmisii Tiptronic S și a sistemului de tracțiune integrală Porsche Traction Management (PTM). Astfel "dotat", noul Porsche Cayenne Turbo poate sprinta de la 0 la 100 de km/h în 4.1 secunde, iar dacă se adaugă pachetul Sport Chrono în doar 3.9 secunde. Viteza sa maximă de oprește la 286 de km/h.
 
Comportamentul dinamic este esigurat de un șasiu ce include suspensia pneumatică adaptivă PASM și de anvelopele cu dimesniunile 285/40 R21 pe față și 315/35 R21 pe spate. Suplimentată de un sistem de direcție integrală, tehnologia Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) controlează activ barele stabilizatoare ale mașinii grație unui sistem de actuatuare comandate electric și conectate la un sistem ce funcționează pe 48 de Volți.
 
De performanțele de frânare se ocupă un sistem special ce include discuri tratate cu o suprafață specială capabilă să mărească forțele de frecare aplicate de plăcuțe și să evite totodată eliminarea unei cantități mari de "negreală", caracteristică procesului de frânare. La frânarea eficientă contribuie și un eleron activ ce-și poate regla unghiul făcut cu orizontala și care poate scurta distanțele de oprire cu până la doi metri dacă șoferul oprește mașina de la 250 de km/h. Opțional se pot monta frâne carbon ceramice PCCB.
 
Noul Cayenne Turbo este deja disponibil pentru comandă, prețul său pornind de la 138.80 de euro, TVA inclus, în Germania.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: