Fotocredit:
Jaguar
Lansat cu mai puțin de un an în urmă, noul Jaguar XF are deja parte de o serie de update-uri, cel mai important dintre ele fiind introducerea tracțiunii integrale AWD ca și opțiune pentru versiunea de motorizare 2.0 Ingenium diesel de 180 de CP.
Logica acestei schimbări arată intențiile Jaguar de a putea concura BMW, Audi și Mercedes-Benz ce oferă pentru Seria 5, A6 și E-Class versiuni cu tracțiune integrală pe motorizările diesel de 2.0 litri.
Disponibil încă de anul trecut pentru motorizările pe benzină V6, de 340, respectiv 380 de CP, sistemul de tracțiune AWD include așa numita tehnologie Intelligent Driveline Dynamics (IDD) care poate transfera cuplul motor de pe puntea spate (folosită în mod normal "by default") și către puntea față, în cazul în care se pierde din aderență pe roțile din spate. Doar versiunea dotată cu transmisie automată va beneficia de posibilitatea adăugării AWD.
O altă noutate de care beneficiază XF în versiunea diesel de 180 de CP și cutie automată este posibilitatea configurării, tot ca și opțiune, a sistemului Configurable Dynamics, ce permite șoferului să configureze după nevoi caracteristicile suspensiei, direcției, accelerației și transmisiei prin intermediul ecranului tactil de pe consola centrală. Iar pentru mașinile dotate cu sistemul de infotainment InControl Touch Pro, Configurable Dynamics va beneficia și de Dynamic-i, tehnologie ce permite vizualizarea unor funcții speciale, precum un cronometru, un G-meter sau cum sunt apăsate frâna și accelerația.
Și ca să sintetizăm, noul Jaguar XF în versiune 2017 poate fi configurat în felul următor:
Niveluri de echipare:
XF Pure, XF Prestige, XF Portfolio, XF R-Sport, XF S
Motorizări:
163PS 2.0 litri diesel manual/ automatic RWD
180PS 2.0 litri diesel manual/ automatic RWD automatic AWD
240PS 2.0 litri benzină automatic RWD
300PS 3.0 litri diesel automatic RWD
340PS 3.0 litri benzină automatic RWD/ AWD
380PS 3.0-litri benzină automatic RWD/ AWD
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: