Fotocredit:
smart
Daimler anunță cu mândrie depășirea pragului de 2.000.000 de automobile smart vândute în cursul istoriei de aproape 20 de ani a brandului înființat în anul 1998.
Vândut la ora actuală în trei versiuni de caroserie - fortwo, forfour și fortwo cabrio, smart acoperă nevoile de transport urban ale utilizatorilor obișnuiți, fiind totodată un automobil ce se mulează perfect pe strategiile realizate de noile companii de car sharing. Una dintre ele - car2go - este deținută chiar de către Daimler și se anunță a fi una dintre cele mai dinamice soluți de mobilitatepe segmentul său de activitate.
În 2015, smart a devenit primul producător de automobile ce oferă clienților posibilitatea configurării mașinii într-un showroom virtual, achiziționarea acesteia furmând a fi făcută tot online. Primul proiect de acest gen a demarat în Italia, cea de-a doua piață pentru smart dacă stăm să ne uităm la cifrele de vânzări din ultimul an. Germania ocupă primul loc în acest top, podiumul fiind completat de China.
Începând chiar de astăzi, 26 septembrie, smart va porni un alt proiect ambițios dezvoltat împreună cu compania de curierat DHL și care presupune livrarea coletelor la mașina destinatarilor, și nu a domiciliu. Botezat "smart ready to drop", noul serviciu va fi experimentat pentru început în orașele germane Koln, Bonn și Berlin, urmând a fi oferit în șapte mari orașe din Germania, dacă proiectul pilot se va dovedi un succes.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: