Fotocredit:
Mazda
Mazda a introdus şi în România serviciul "My Mazda", tehnologie online disponibilă şi prin intermediul unei aplicaţii pentru mobil şi care oferă proprietarilor de maşini Mazda acces la informaţii legate de mentenanţa în service a vehiculului.
Aplicația poate fi folosită pentru orice model Mazda care figurează în baza de date digitală de service (DSR) a companiei. Prin intermediul website-ului sau cu ajutorul smartphone-ului său, un utilizator are acces în mod direct și gratuit la istoricul de service al mașinii, dar și la alte informații importante cum ar fi servicii de asistență. Totodată, aplicația My Mazda îi ajută pe proprietari să fie la curent cu privire la programul lor de service, reamintindu-le prin intermediului telefonului despre următoarele revizii prevăzute.
O altă caracteristică importantă a aplicației este serviciul de asistență rutieră integrată (MES). În cazul producerii unei defecțiuni, șoferii au posibilitatea de a solicita ajutorul chiar de la fața locului. Mai mult, aceasta identifică cele mai apropiate reprezentanțe Mazda, datele lor de contact și oferă îndrumări de direcție.
Nu în ultimul rând, utilizatorii au libertatea să-și gestioneze contul creat, alegând modul în care doresc ca Mazda să îi contacteze sau să își personalizeze profilul cu imagini la alegere.
My Mazda poate fi accesată pe site-ul www.mazda.ro, iar versiunea pentru smartphone este disponibilă prin App Store și Google Play.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: