Fotocredit:
auto-types.com
UPDATE - 24 ianuarie 2013: Ford a reluat producţia în fabrica belgiană, după ce protestele muncitorilor s-au încheiat. "Suntem încântaţi să reluăm construcția și livrările de automobile și muncim în acest sens pentru a duce liniile de producţie la capacitate maximă", a declarat Adrian Schmitz, purtător de cuvânt al Ford Europa.
Producţia de la fabrica Ford din Genk, Belgia, rămâne în continuare oprită, după ce protestele angajaţilor continuă cu o şi mai mare intensitate. Circa 100 de lucrători din uzină au blocat ieşirea liderilor sindicali din clădirea primăriei din Genk, acolo unde se desfăşurau negocieri cu oficialii Ford.
Ford intenţionează să închidă uzina până în 2014.
Un acord încheiat săptămâna trecută împreună cu sindicatele nu s-a putut pune în practică, după ce protestatarii au blocat o zonă în care se făcea aprovizionarea cu piese. Astfel, fabricarea modelului Mondeo la Genk este încă oprită, situaţie ce datează din 24 octombrie 2012. Toate livrările ce se onorează la ora actuală se fac doar din stocurile deja existente.
"Avem un acord cu sindicatele și suntem hotărâți să îl punem în aplicare, pentru a reporni munca la Genk", a declarat Adrian Schmitz, purtătorul de cuvânt al Ford Europa.
Acordul prevedea reluarea muncii pe 9 ianuarie şi asamblarea a circa 1000 de automobile pe zi, din gama Mondeo, S-Max şi Galaxy.
Închiderea definitivă a fabricii din Genk, programată pentru anul viitor, face parte din planul Ford de a pune capăt pierderilor sale financiare din Europa, care depăşesc 1,5 miliarde de dolari anual. Din acest plan face parte şi închiderea fabricii din Southampton, Anglia - împreună cu linia de producere a matriţelor pentru piese din Dagenham, aflată în apropierea Londrei.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: