Mercedes-Benz a dezvăluit noul A45 AMG, varianta super-sport a micului A-Class.
Spre deosebire de fraţii mai mari din gama AMG, care utilizează motoare V8 sau V12, micuţul A45 AMG are sub capotă "doar" un motor de 2.0 litri turbo pe benzină, care dezvoltă "modesta" cifră de 355 CP. Ce înseamnă asta? Faptul că oamenii de la AMG au dezvoltat motorul cu cea mai mare putere pe litru dintre toate propulsoarele aflate pe o maşină de serie de la ora actuală.
A45 AMG beneficiează de tracţiunea integrală 4Matic precum şi de o cutie automată cu şapte trepte. Acestea, în tandem cu motorul turbo propulsează maşina până la 100 de km/h în doar 4,6 secunde - cu o jumătate de secundă mai repede decât rivalul M135i de la BMW. Deasemenea cel mai mic AMG de la Mercedes beneficiează de o suspensie sport, o direcţie reglabilă în funcţie de viteză precum şi de trei moduri pentru sistemul ESP: On, Sport şi Off.
Un sistem denumit Curve Dynamic Assist va împiedica maşina să subvireze, prin frânarea uşoară a uneia dintre roţi.
Pentru a se apropia cât de cât de sunetul scos de un motor V8, a foat montată pe A45 AMG o evacuare sport, care se pare că se achită de datorie cu brio.
La nivelul designului A45 AMG beneficiează de un kit exterior specific diviziei sport a Mercedes, ce include barele faţă/spate de mai mari dimensiuni, praguri precum şi jante de aliaj AMG.
La interior găsim scaunele sport tapiţate în piele cusută cu aţă roşie, centurile de siguranţă fiind şi ele roşii, la fel ca ornamentele de pe gurile rotunde de ventilaţie.
Mercedes A45 AMG va fi disponibil pentru comandă la scurt timp după ce aceasta va fi lansat oficial la Salonul Auto de la Geneva, de la începutul lunii martie.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: