Știri

Porsche Panamera primește un nou vârf de gamă - varianta Turbo S E-Hybrid

Fotocredit: 

Porsche
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid
Porsche va prezenta la Geneva noul Panamera Turbo S E-Hybrid, modelul "verde" urmând a deveni vârful de gamă a noii generații Panamera. Acesta va fi propulsat de un tandem hibrid ce produce nu mai puțin de 680 de CP.
 
Sub capota noului Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid stă același motor V8 ce propulsează și Panamera Turbo și care produce 550 de CP, unitatea termică fiind ajutată de un propulsor electric de 136 de CP. Puterea combinată ajunge astfel la 680 CP, iar cuplul motor livrat la roți ajunge la valoarea maximă de 850 Nm, valori suficiente pentru a asigura un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 3.4 secunde, dar și atingerea unei viteze maxime de 310 km/h.
 
Motorul electric este alimentat de o baterie Li-Ion de 14.1 kWh ce poate fi încărcată complet de la o priză de casă în circa șase ore. O sursă de 7.2 kW și 32 de Amperi poate încărca bateria în doar două ore și jumătate. Procesul de înărcare oate fi comandat și de la distanță prin intermediul aplicației Porsche Connect, același software permițând și pornirea sistemului de climatizare pe timpul încărcării.
 
 
La plecarea de pe loc, Panamera Turbo S E-Hybrid rulează în modul 100% electric "E-Power", fiind capabil să atingă astfel o autonomie de până la 50 de km. La apăsarea mai hotărâtă a pedalei de accelerație sau atunci când nivelul bateriei se apropie de zero, mașina cuplează automat în modul "Hybrid Auto". Consumul mediu în modul hibrid nu depășește 2.9 l/100km, în timp ce consumul specific în modul "E-Power" este raportat ca fiind 16.2 kWh/100 km.
 
În standard, noul Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid oferă suspensii adaptive cu PASM (Porsche Active Suspension Management), un sistem de frânare cu discuri ceramice, șasiul PDCC Sport sau jante din aliaj pe 21 de inch, cu design 911 Turbo.
 
Urmând a ajunge pe piața europeană în vara acestui an, noul hibrid Panamera va putea fi comandat și într-o versiune cu ampatament mărit cu 150 de mm, botezată Executive. Prețul de start, în Germania, va fi de 185.736 de euro pentru versiunea normală, varianta Executive ajungând la aproape 200.000 de euro ca și preț de pornire.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: