Fotocredit:
Peugeot
Peugeot a prezentat astăzi noua generație a utilitarelor Expert, model ce este construit pe noua platformă modulară EMP2 și care beneficiază de un design proaspăt, armonizat cu noile tendințe promovate de constructorul francez.
Noul Peugeot Expert va fi lansat în trei variante de lungime a caroseriei și va fi oferi două sau trei locuri pentru șofer și pasager/pasageri. Cea mai scurtă variantă - Expert Compact - măsoară 4.6 metri lungime și permite transportul obiectelor de până la 3.32 metri lungime, dar și încărcături grele de până la 1.400 de kg. Celelalte două variante de caroserie măsoară 4.95, respectiv 5.3 metri lungime, permițând transportul marfurilor de lungimi mai mari, volumul de încărcare putând ajunge la 6.6 metri cubi. Înălțimea de doar 1.9 metri permite noului Expert să intre și în parcările destinate automobilelor.
Clienții vor putea alege și varianta de caroserie cu cabină extinsă (care oferă cinci sau șase scaune fixe sau rabatabile), varianta de tip platformă sau versiunea Combi - pentru transportul a până la nouă persoane.
Construcția noului model pe platforma EMP2 a permis inginerilor Peugeot să facă economie la capitolul greutate totală, de la 100 până la 150 de kg, în funcție de variantele de caroserie și motorizare. Dacă tot vorbim de motorizări, clienții vor putea configura noul Peugeot Expert cu unul dintre cele două motoare BlueHDi de 1.6 sau 2.0 litri, oferite în cinci variante totale e putere. Propulsorul 1.6 BlueHDi poate furniza 95 sau 115 CP, în timp ce fratele său mai mare este oferit în versiunile de 120, 150 sau 180 de CP.
La nivel estetic, noul Expert preia elemente stilistice de la modelele de pasageri din portofoliul Peugeot, cum ar fi farurile asemănătoare cu ceea ce vedem pe 308 sau noua grilă a radiatorului primită de faceliftul crossoverului 2008.
În materie de sisteme de siguranță și confort, noul peugeot Expert plusează cu sistemul său de inchidere fără atingere a ușilor glisante, posibilitatea organizării spațiului pasagerilor cu ajutorul tehnologiei Moduwork, head-up display sau un sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, care limitează automat viteza în concordanță cu limitele regulamentare.
Nu lipsește nici sistemul de frânare automată în cazul în care șoferul nu este atent. Șofer ce poate beneficia de ajutorul unui sistem de navigație 3D ce-i oferă și informații în timp real legate de trafic sau de o cameră VisioPark la 180 de grade pentru mersul cu spatele.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: