Fotocredit:
Peugeot
Peugeot are planuri mari în China, constructorul francez dezvăluit cu ocazia Salonului Auto de la Beijing noua sa strategie de dezvoltare gândită alături de partenerii de la Dongfeng, companie chineză cu vechi ștate în crearea de joint venture-uri împreună cu mari nume din industria auto mondială.
Prezentat sub numele Blue Upper, planul de dezvoltare pe cinci ani are drept target transformarea Dongfeng Peugeot în cea mai mare companie auto din China și implicit plasarea companiei franceze în topul 10 al celor mai bine vândute mărci de automobile din lume.
Pentru a putea face față unor asemenea ambiții, Dongfeng Peugeot pregătește lansarea unei serii impresionante de modele noi, primele două fiind prezentate chiar astăzi - noul 3008 și noul 308 Sedan.
Noul Peugeot 3008 este cea de-a doua noutate din segmentul SUV-urilor prezentată în 2016 de către Peugeot, după faceliftul aplicat lui 2008 în luna martie. Exteriorul noului 3008 este pus în lumină de liniile ce crează elemente masive, completate de blocurile optice cu LED, cu background întunecat.
La interior 3008 găzduiește premiera noului i-Cockpit 2.0, grupaj de tehnologii ce duc la un al nivel interacțiunea dintre șofer și sistemele de infotainment ale mașinii. Introdus pentru prima dată pe o mașină produsă în China, sistemul Visio-Pack II oferă pe ecranul amplasat pe planșa de bord o imagine panoramică la 360 de grade, de jur împrejurul mașinii, pentru a ușura la maximum manevrele în spații înguste.
Peugeot 308 Sedan vine în întâmpinarea preferințelor chinezilor pentru acest tip de caroserie, fiind construit pe platforma EMP2 și urmând a fi lansat pe piață în toamna acestui an.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: