Fotocredit:
Opel
În ciuda mediului economic dificil, 2014 s-a încheiat pe creștere pentru Opel, producatorul înregistrând cele mai bune cifre de vânzări din ultimii ani. Potrivit cifrelor preliminare, compania a livrat în jur de 1.076.000 de vehicule anul trecut. Acest lucru este echivalent cu o creștere de 35.000 de masini sau trei la sută. Opel a depășit astfel piața europeană, care a înregistrat o creștere de doar două procente. Cota Opel din piața totală europeană de vehicule a crescut pentru al doilea an consecutiv - cu 0,1 puncte procentuale, până la 5,74 la sută. Opel a atins cele mai bune cifre de vânzări și cea mai bună cotă de piață din 2011.
"Am înregistrat creștere pe mai mult de 15 piețe. Gama noastră modernă de mașini a reușit să impresioneze în special în cele mai importante piețe din Europa ", a declarat Peter Christian Küspert, Vicepreședinte Vânzări și Servicii Post Vânzare Opel Group. Printre altele, Opel a crescut în Germania, Marea Britanie, Franța, Italia și Spania. Opel a înregistrat cele creșteri de volume semnificative în Polonia (+ 42%), Irlanda (+ 33%) și Portugalia (+ 28%). Cota de piață a crescut în mai mult de douăsprezece țări europene.
Situația economică din Rusia, unde vânzările întregii industrii au scăzut considerabil în 2014, a avut un impact negativ asupra rezultatului global. "Rusia este una dintre piețele noastre cele mai importante. Opel suferă evident ca urmare a devalorizării rublei și a reticenței la achiziții. Faptul că am reușit să ne creștem vânzările la nivel pan-european în 2014 ne alimentează optimismul pentru acest an. Cu siguranță nu ne vom culca pe lauri", a adăugat Küspert.
Opel își va continua ofensiva de modele în acest an. Noul Corsa, care a fost deja comandat de 85.000 de ori, va fi la dealeri în cursul acestei luni. Noul model entry-level KARL va urma în vara, iar modelul compact Astra va ajunge la sfârșitul anului.
"Vom fi în măsură să oferim clienților noștri cel mai bun portofoliu de modele mici din toate timpurile, cu KARL, Corsa și ADAM. Iar bestseller-urile Corsa și Astra, care reprezintă 50 la sută din vânzări, vor fi reînnoite", a explicat Küspert.
Pe scară largă, ofensiva de produse Opel va însemna 27 de modele noi și 17 noi motoare lansate pe piață până în 2018, iar compania vrea să crească cifrele de vânzări în continuare în anii următori. Constructorul vizează o cotă de piață de opt la sută din Europa până în 2022.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: