Știri

Noul Mercedes-Benz Vito a fost prezentat oficial

Fotocredit: 

Mercedes-Benz
Noul Mercedes-Benz Vito 2014
Mercedes-Benz a dezvăluit astăzi noul Vito, utilitară ce ajunge astfel la cea de-a treia generaţie şi despre care germanii spun că va deveni un punct de reper în domeniul van-urilor utilitare de dimensiuni medii.
 
Noul Mercedes-Benz Vito va fi primul model din segment care oferă trei variante diferite de tracţiune  tracţiune faţă, tracţiune integrală, dar şi , în premieră, tracţiune pe roţile din faţă. Ultima opţiune va fi oferită doar pe versiunile scurte de caroserie, pentru a oferi astfel şi un foarte bun raport preţ/performanţe.
 
Gama de motorizări ce va fi oferită cuprinde cinci propulsoare diesel: 1.6 CDI (88 sau 114 CP) - pe versiunile cu tracţiune faţă, 2.1 CDI (136, 163 sau 190 de CP) - pentru versiunile cu tracţiune spate sau tracţiune integrală. Transmisia puterii la roţi se face în standard prin intermediul unei cutii manuale cu şase rapoarte, excepţia fiind făcută de versiune Vito 119 CDI (190 CP) care primeşte în standard o cutie automată cu şapte rapoarte.
 
Mercedes-Benz va oferi pentru noul Vito o serie de echipamente de siguranţă activă şi pasivă care va face din utilitara nemţească un reper în gamă. Astfel, vor fi oferite în standard sistemul de avertizare pentru necuplarea centurii de siguranţă atât pentru şofer dar şi pentru pasagerul din faţă, sistemul Attention Assist precum şi cel pentru monitorizarea presiunii în anvelope. Noul sistem Crosswind Assist (care corectează traiectoria maşinii în cazul vântului din lateral sau al trecerii pe lângă un camion) va fi şi el oferit în standard. Optional se mai pot adăuga Active Parking Assist, Collision Prevention Assist, Blind Spot Assist sau Lane Keeping Assist.
 
De la prezentarea primei generaţii în 1995 şi până în prezent au fost vândute aproape 1.2 milioane de exemplare Vito. Noua generaţie va fi construită, la fel ca şi predecesorii ei, în fabrica spaniolă din Vitoria, localitate situată în Ţara Bascilor. Mercedes-Benz a investit pentru schimbarea de generaţie circa 190 de milioane de euro.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: