Fotocredit:
DS
Citroen a hotărât să facă din DS o marcă de sine stătătoare, aşa că astăzi a fost prezentat noul DS 5 - în fapt fiind modelul DS 5 facelift, de pe care a dispărut sigla Citroen.
Noul DS 5 ni se prezintă cu o parte frontală restilizată, grila radiatorului găzduind logo-ul DS, în timp ce pe capotă regăsim monograma DS. Farurile combină tehnologiile full-LED şi Xenon, în timp ce spatele este dominat de blocurile optice cu LED, desenate cu linii fluide ce denotă dinamism, iar bara înlobează două ţevi de eşapament amplasate spre exterior.
La interior planşa de bord şi consola centrală sunt construite "în jurul şoferului", comenzile principale fiind grupate în două zone uşor de atins - în jurul schimbătorului de viteze şi în partea din sub ecranul sistemului multimedia. Ambele zone conţin butoane şi întrerupătoare al cărui design este inspirat din industria aerospaţială.
DS 5 a primit la interior şi o nouă interfaţă cu touchscreen, care oferă un acces facil la toate funcţiile de infotainment, de la navigaţie până la multimedia. Totodată ecranul tactil a permis şi renunţarea la nu mai puţin de 12 butoane fizice, care aglomerau bordul. Sunt prezente şi sistemele DS Connect Box şi MyDS, prin intermediul cărora se pot trimite alerte SOS sau interconecta aplicaţii compatibile iOS/Android.
Clienţii vor putea configura noul DS 5 la alegere între un motor pe benzină THP 165 sau trei propulsoare diesel din familia BlueHDi, cu puteri cuprinse între 120 şi 180 de CP. Vârful de gamă este reprezentat de versiunea Hybrid 4x4 Diesel, care combină un motor diesel HDi de 163 de CP şi unul electric de 37 de CP.
Noul DS 5 va putea fi admirat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: