Fotocredit:
Audi
Audi vine în întâmpinarea amatorilor de senzații sportive pure, lansând la Frankfurt noul R8 V10 RWS - versiunea cu tracțiune spate a deja legendarului coupe. Dezvoltat de divizia Audi Sport, noul R8 V10 RWS va fi construit într-un număr limitat la doar 999 de exemplare.
Gândit avându-se în minte versiune dedicată curselor R8 LMS, noul Audi R8 V10 RWS se distinge estetic de restul gamei R8 prin grilele vopsite în negru mat, montanții B vopsiți de asemena în negru sau prin schema de personalizare coloristică ce aplică forme geometrice roșii pe capotă și pe acoperiș.
Interiorul oferă scaune sport îmbrăcate în Alcantara, opțional putându-se comanda undele de tip scoică. Pe planșa de bord este inscripționat numărul exemplarului din seria de 999 de bucăți construite.
Montat central, motorul V10 FSI aspirat de 5.2 litri livrează 540 de CP și tot atâția Nm, disponibili la 6.500 rpm. Valorile de putere și cuplu îi permit noului R8 V10 RWS Coupe să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 3.7 secunde, dar și să atingă 320 de km/h viteză maximă. Varianta Spyder este mai lentă cu o zecime de secundă și ajunge la "doar" 318 km/h.
Cântărind cu 50 de kg mai puțin decât un R8 V10 Coupe, noua versiune cu tracțiune spate beneficiază de un șasiu special configurat pentru a permite șoferului să facă drifturi controlate, atunci când selectează modul de rulare dynamic și setează ESC-ul pe Sport.
Noul Audi R8 V10 RWS va fi disponibil pentru comandă în Europa începând cu această toamnă, prețul său de start fiind de 140.000 de euro. Versiunea Spyder este cu 13.000 de euro mai scumpă.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: