Fotocredit:
Audi
Audi a publicat primele imagini ce înfăţişează noul R8, alături de toate detaliile tehnice şi de performanţă. Noul Audi R8 va fi lansat în premieră mondială peste doar câteva zile, la Geneva.
Ajuns la cea de-a doua generaţie, noul Audi R8 duce mai departe moştenirea primului model printr-un look mai agresiv ca niciodată şi prin performanţe impresionante. Vizual, partea frontală este pusă în lumină de farurile cu LED, care pot fi configurate opţional şi faza lungă cu laser, tehnologie la care Audi face paşi mari în ultima vreme. Grila hexagonală a radiatorului este încadrată pe lateral de prizele de aer găzduite de bara faţă. Stopurile spate înglobează semnalizări dinamice.
La interior noul R8 a primit Audi virtual cockpit, în timp ce funcţiile cele mai importante ale maşinii pot fi controlate prin intermediul butoanelor aflate pe volan. Navigaţia MMI plus este dotare standard.
Motorul montat central este un V10 FSI aspirat de 5.2 litri care va fi oferit în două versiuni de putere: 540 CP sau 610 CP. Versiunea de top, R8 plus, accelerează de la 0 la 100 de km/h în 3.2 secunde, putând atinge 330 de km/h viteză maximă. Extraordinarele performanţe sunt susţinute şi de o cutie automată S tronic cu şapte trepte care transmite puterea la toate cele patru roţi prin intermediul sistemului quattro. Audi va oferi şi versiunea hibridă R8 e-tron ce oferă un total de 456 de CP dintr-o combinaţie motor pe benzină 2.0 TFSI şi un motor electric. Cuplul maxim atinge valoarea de 980 Nm, acceleraţia de la 0 la 100 de km/h făcându-se în 3.9 secunde. Noul Audi R8 e-tron are o autonomie în modul electric de 450 de km.
Construit pe un şasiu Audi Space Frame (ASF), care îmbină aluminiul cu fibra de carbon, noul Audi R8 cântăreşte 1.454 kg în versiunea de top, cu 50 mai puţin faţă de vechea generaţie.
Noul Audi R8 va fi produs într-o uzină nou-nouţă, situată în oraşul german Heilbronn şi va fi pus în vânzare începând cu vara acestui an. Preţurile de pornire sunt de 165.000 de euro pentru versiunea de 540 CP, respectiv 187.400 de euro pentru varianta de top, de 610 CP.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: