Fotocredit:
Porsche
Porsche completează gama de versiuni a noului Panamera Sport Turismo cu versiunea sa hibridă Turbo S E-Hybrid. Acesta devine totodată și cea mai puternică variantă în care poate fi comandat shooting brake-ul german.
De propulsia noului Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo se ocupă un ansamblu hibrid compus dintr-un motor V8 biturbo capabil să livreze 550 de CP și un motor electric ce furnizează alți 136 de CP. Se ajunge astfel la o putere totală combinată de 680 de CP, cuplul motor maxim ajungând la impresionanta valoare de 850 Nm. Acesta este livrat la toate cele patru roți cu ajutorul unei cutii de viteze automate PDK cu opt rapoarte și prin intermediul sistemului de tracțiune integrală PTM (Porsche Traction Management).
Performanțele dinamice vorbesc despre o accelerație de la 0 la 100 de km/h făcută în doar 3.4 secunde și despre 310 km/h viteză maximă. Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo poate accelera de la 0 la 200 de km/h în 8.5 secunde.
Performanțele "eco" îi permit noului model hibrid să ruleze până la 49 de km în modul de rulare full electric, situație în care viteza sa maximă este limitată la 140 de km/h. Acumulatorul Li-Ion ce alimentează motorul electric are o capacitate de 14.1 kWh și poate fi reîncărcat în 2.4 ore dacă este utilizată o stație rapidă. O priză normală încarcă aceeași baterie în circa șase ore.
Interiorul noului Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo oferă tot arsenalul estetic și tehnologic dezvoltat pentru noua generație Panamera, nelipsind de pe lista acestora afișajele digitale reunite sub denumirea Porsche Advanced Cockpit sau arhitectura locurilor spate materializată prin trei scaune individuale. Portbagajul are un volum de 425 de litri și se poate extinde prin rabatarea spătarelor scaunelor spate până la cel mult 1.295 de litri.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: