Ford Mustang facelift a ajuns și în Europa, cu schimbări dedicate clienților de pe Vechiul Continent
Fotocredit:
Ford
Ford a dezvăluit astăzi noul Mustang facelift în versiunea dedicată Europei. Coupe-ul american primește astfel modificări estetice discrete, schimbări la capitolul motorizări și transmisii, un upgrade al suspensiilor, dar și noi dotări standard la capitolul sistemelor de siguranță activă.
Schimbările estetice se pot observa mai ales la partea frontală, acolo unde designerii Ford au regândit vizual liniile create de capotă, grila radiatorului și faruri. Acestea din urmă utilizează de-acum din plin tehnologia LED pentru iluminare, tehnologie folosită și de luminile de zi, de semnalizări și de stopuri. Clienții vor avea la dispoziție în configuratorul noului FOrd Mustang facelift nu mai puțin de 11 nuanțe pentru vopseaua caroseriei, precum și jante din aliaj cu design nou sau restilizat.
La interior se poate alege nou instrumentar digital ce preia rolul clasicelor ceasuri de bord analogice, în timp ce materialele și elementele decorative sunt mai atent lucrate și îmbinate. Opțional pot fi comandate scaune îmbrăcate în piele încălzite și ventilate, volan încălzit și (doar pentru mașinile cu volan pe dreapta) un set de scaune Recaro.
Sistemul de infotainment SYNC 3 permite coenctivitate la cote maxime între mașină și smartphone, tehnologia dezvoltată de Ford fiind compatibilă cu Apple CarPlay și Android Auto.
Modificările de ordin tehnic au atins ambele modificări din oferta Mustang. Astfel, V8-ul de 5.0 litri oferă de-acum 450 de CP (cu 30 mai mulți față de vechea specificație), în timp ce EcoBoost-ul de 2.3 litri furnizează 290 de CP (cu aproape 30 de cai mai puțin). Ambele motoare vor putea fi cuplate la o cutie de viteze cu totul nouă, cu 10 rapoarte și padele pentru schimbarea treptelor plasate pe volan. În standard este oferită o cutie manuală cu șase trepte cu dublu-ambreiaj și volantă dublă.
Modelul revizuit pune la dispoziția șoferului două noi moduri speciale de rulare, adiționale deja existentelor Normal, Sport, Track și Wet/Snow:
- Drag Strip Mode optimizează performanțele pentru cele mai bune accelerații cu start de pe loc
- My Mode permite șoferului să facă un mix între setările legate de performanță, dinamică și sunetul evacuării
Șasiul noului Mustang facelift a primit modificări la mai toate componentele, rezultatul promis de inginerii Ford urmând a putea mulțumi și cei mai pretențioși clienți. Opțional sunt oferite suspensiile MagneRide.
Pentru a trece peste rușinea celor doar două stele acordate de Euro NCAP în urma testelor de impact, Ford a dotat în standard noul Mustang facelift cu tehnologiile Pre-Collision Assist și Pedestrian Detection, Pre-Collision Assist cu Pedestrian Detection și Lane Departure Warning. Chiar și cu aceste sisteme la bord, noile teste realizate de organizația independentă cu sediul la Bruxelles nu au putut ridica nota noului Mustang facelift la mai mult de trei stele din maximul de cinci.
Livrările primelor exemplare Ford Mustang facelift către clienți din Europa vor avea loc la începutul anului 2018.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: