Știri

Noua generație VW Golf TSI Bluemotion va oferi un și mai ingenios mod de rulare "coasting"

Fotocredit: 

Volkswagen
VW Golf Bluemotion 2017
Volkswagen a dezvăluit principalele detalii legate de noul Golf TSI BlueMotion, versiune ce va fi lansată pe piață în vara acestui an și care va beneficia de cea de-a doua generație a tehnologiilor de rulare de tip "coasting". Prezentarea a avut loc cu ocazia celei de-a 38-a ediții a Vienna Motor Symposium.
 
Astfel, sub capota noii generații Golf BlueMotion va sta o unitate TSI Evo de 1.4 litri capabilă să livreze 130 de CP. Cuplat la o cutie de viteze DSG cu specificație DQ200, motorul turbo pe benzină va putea să fie dezactivat total la viteze de până în 130 de km/h, în momentul în care șoferul ia piciorul de pe pedala de accelerație. Este activat astfel modul de rulare coasting, capabil să contribuie la obținerea unui consum de combustibil mai mic cu 0.4 litri la fiecare sută de kilometri parcursă, valoare dublă față de performanțele oferite de prima generație a respectivei tehnologii.
 
Pentru a furniza curent electric consumatorilor din mașină în momentele în care motorul este dezactivat, noul VW Golf BlueMotion vine dotat cu o baterie suplimentară Li-Ion interconectată la bateria clasică printr-o diodă specială.
 
Motorul va fi repornit după faza de costing cu ajutorul alternatorului, cu ajutorul ambreiajelor din cutia DSG sau folosindu-se o metodă combinată pe care Volkswagen o descrie drept "foarte ingenioasă". 
 
Calificată drept un sistem de propulsie "microhibrid", soluția oferită de noul Golf BlueMotion se va așeza în oferta legendarului model compact Volkswagen alături de noile generații e-Golf, Golf GTE, dar și lângă viitorul Golf 1.0 TGI ce va folosi drept combustibil gazul natural.
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: