Știri

Volvo a reușit un prim trimestru record în 2016, grație "vedetei" XC90

Fotocredit: 

Volvo
Vanzarile Volvo - primul trimestru 2016
Volvo a anunțat cifre de vânzări record pentru primul trimestru din 2016, compania suedeză comercializând 120.591 de automobile, cu 11.5% mai multe față de aceeași perioadă din 2015.
 
Luna martie a contribuit cel mai mult la atingerea acestui volum de vânzări, fiind vândute în această perioadă de timp peste 50.000 de mașini Volvo (52.279 mai exact), cu 11.9% mai multe față de martie 2015.
 
Cel mai bine vândut model în această lună a fost, din nou, XC60 - totalul bifat fiind însă mai mic decât în martie 2015, semn că se simte ușor vechimea actualei generații. Pe locurile următoare s-au situat compacta V40 (inclusiv versiunea sa V40 Cross Country), respectiv noul XC90 - din care Volvo a vândut 8.541 de exemplare.
 
XC90 este "vedeta" ultimelor luni în portofoliul Volvo, fiind singurul model ce a înregistrat creșteri ale vânzărilor în primul trimestru din 2016, restul modelelor fiind pe minus dacă ne uităm la cifrele de vânzări din perioada similară a lui 2015. Astfel, fără cele 20.815 unități Volvo XC90 vândute în 2016, altfel ar fi stat situația constructorului suedez de automobile.
 
Iată cum stau lucrurile dacă ne uităm la cifrele de vânzări Volvo în funcție de piețele de desfacere:
 
Martie
 
Ianuarie-Martie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2015
2016
Variația
 
2015
2016
Variația
 
 
 
 
 
 
 
 
China
6 620
7 542
13,9%
 
17 311
19 636
13,4%
 
 
 
 
 
 
 
 
SUA
5 916
6 857
15,9%
 
13 723
16 361
19,2%
 
 
 
 
 
 
 
 
Suedia
5 775
6 432
11,4%
 
14 093
16 047
13,9%
 
 
 
 
 
 
 
 
Europa de Vest
20 504
23 295
13,6%
 
43 522
49 286
13,3%
 
 
 
 
 
 
 
 
Alte piețe
8 067
8 153
1,1%
 
19 072
19 242
0,9%
 
 
 
 
 
 
 
 
TOTAL
46 882
52 279
11,5%
 
107 721
120 591
11,9%
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: