Fotocredit:
Mazda
Mazda își continuă creșterea susținută și după primele șase luni din 2015, volumul vânzărilor ajungând la 457 de unități, cu 20% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Cel mai bine vândut model în primul semestru a fost Mazda3, cu 189 de unităţi comercializate, în creştere cu 54% comparativ cu perioada similară din 2014, iar pe locul doi s-a situat Mazda CX-5, cu 133 de unități vândute.
În iunie au fost comercializate 99 de unități, 45 dintre acestea fiind Mazda3. Noul Mazda CX-3, SUV-ul de clasă mică din gama constructorului, a debutat în luna iunie în România cu 22 de unități vândute, fiind al doilea cel mai bine vândut model din această lună. Cota de piață a atins în iunie una dintre cele mai ridicate valori înregistrate în România vreodată de Mazda, de 2,3% din segmentul autoturismelor de import, raportat la situația înmatriculărilor.
„Evoluția constantă a vânzărilor este susținută de gama compusă în cea mai mare parte din modele de generație nouă, care prezintă linia de design KODO – Sufletul mișcării, apreciată cu numeroase premii, și suita de tehnologii inovatoare SKYACTIV, care permit un consum scăzut de combustibil. KODO a ajuns acum la maturitate prin intermediul noului CX-3, care a debutat recent pe piață și care va contribui la creșterea Mazda în România anul acesta”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda.
Odată cu lansarea noii generații a roadsterului Mazda MX-5 în toamna acestui an, gama de autovehicule Mazda va fi complet înnoită.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: