Fotocredit:
Mazda
Mazda revine în capitala italiană a modei în perioada 14-19 aprilie pentru Milan Design Week. Compania va găzdui “Mazda Design: The Car as Art”, o expoziție specială, organizată în Mazda Design Space, un spațiu amenajat în centrul cartierului Brera, o zonă cu o puternică orientare spre modă și design.
Expoziția va găzdui cele mai noi modele – noul SUV de mici dimensiuni Mazda CX-3 și ultima versiune a roadster-ului emblematic Mazda MX-5 – și o serie de lucrări ale designerilor companiei, inspirate de limbajul KODO – Sufletul mișcării. Conform lui Kevin Rice, director de design Mazda Europa, adoptarea limbajului KODO în afara sferei auto lărgește orizonturile deoarece le permite designerilor să își rafineze tehnicile și puterea de exprimare.
“KODO se referă la surprinderea energiei latente exact înainte de a fi eliberată, iar noi, la Mazda, suntem impulsionați de pasiunea pentru un design unic și pentru frumos pe toate planurile, ceea ce ne inspiră să realizăm noi creații” a adăugat acesta. “Atmosfera este ideală aici: inspiri pur și simplu artă și cultură când te plimbi pe străzile din Brera. Este o experiență creativă importantă pentru momentul când ne vom întoarce la designul auto.”
Mazda Design Space își propune să sărbătorească designerii care sfidează convenționalul. Spațiul a fost deschis în februarie, cu ocazia Milan Fashion Week, când constructorul a colaborat cu Vogue Italia pentru a promova două branduri de modă în dezvoltare. “COMEFORBREAKFAST”din Italia și Yasutoshi Ezumi din Japonia au prezentat fiecare propriile interpretări KODO la centrul Mazda, alături de noul MX-5.
Pe lângă organizarea “Mazda Design: The Car as Art”, Mazda va fi sponsorul principal al Brera Design District Fuorisalone 2015. Ediția locală a Milan Design Week acoperă o gamă largă de evenimente în timpul Salonului Internațional de Mobilă din Milano, cel mai mare târg de mobilier din lume. Mazda a participat prima dată la Milan Design Week în 2013.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: