Știri

Land Rover va aduce la Geneva şapte versiuni electrice pentru Defender

Fotocredit: 

Land Rover
Land Rover Defender EV
 
Land Rover a anunţat astăzi că va veni la Geneva cu nu mai puţin de şapte variante electrice ale modelului Defender.
 
"Investițiile în inovare au fost întotdeauna vitale pentru afacerii noastre, iar echipele noastre de ingineri lucrează din greu pentru a dezvolta noi tehnologii inovatoare pentru a oferi soluții durabile în domeniul auto", a declarat John Edwards, director al Land Rover Global Brand.
 
Motorul diesel şi cutia de viteze aferentă au fost înlocuite cu un motor electric ce dezvoltă 97 de CP şi un cuplu maxim de 330 Nm - fiind alimentat de un acumulator li-ion cu o capacitate de 27 de kWh, ce poate oferi o autonomie de maxim 80 de km. Pentru o călătorie în off-road, la viteze mici, viaţa acumulatorului poate dura până la 8 ore. 
 
Încarcarea lui se poate face în 4 ore de la un dispozitiv de tip fast-charger de 7kW sau în 10 ore de la unul mobil, de doar 3kW. Tehnologia de recuperare a energiei la frânare poate genera  o putere de 30 de kW, atunci când este utilizat sistemul Descent Control Hill. Aproape 80 de procente din energia cinetică a maşinii pot fi recuperate în acest fel.
 
Acumulatorul cântăreşte 410 kg, aducând astfel greutatea totală a unui Defender EV la un plus de 100 de kg faţă de un Defender 110.
 
Cutia de viteze are o singură treaptă de mers înainte, datorită cuplului maxim livrat pe toată plaja de turaţii.
 
Toate componentele sistemului electric - acumulatorul, inverterul şi motorul în sine - vor fi răcite cu aer.
 
Modelele electrice vor păstra sistemul de tracţiune integrală cu diferenţial blocabil. O versiune modificată a sistemului Land Rover Terrain Response a fost de asemenea încorporată pe Defender EV.
 
Defender EV a fost dezvoltat de Land Rover Advanced Engineering Team, pe baza studiilor şi testelor efectuate pe modelul de test botezat Leopard 1. Unul din cele mai interesante teste la care a fost supusă maşina a fost cel de a trage o remorcă de 12 tone pe o pantă cu un gradient de 13 grade şi trecerea printr-un vad cu o adâncime de 80 de cm.
 
Deși nu există planuri pentru ca Defender EV să intre în producția de serie, cele șapte modele vor intra în serviciu pentru aplicații specializate în cursul acestui an.
 

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: