Știri

Ford va lansa și în Europa noul Ranger - premiera acestuia va avea loc la Frankfurt

Fotocredit: 

Ford
Noul Ford Ranger Wildtrack 2016
Ford va lansa și în Europa versiunea facelift a pickup-ului Ranger, model ce deja a fost prezentat în primăvară pe piețele din America de Sud și Asia. Varianta restilizată ni se prezintă cu o parte frontală complet nouă, o suspensie regândită precum și cu noul sistem de conectivitate SYNC 2 la bord.
 
Introdus pe piața din Europa în anul 2011, Ford Ranger a crescut rapid în materie de vânzări, volumele atinse fiind aproape dublate de la an la an. În prima parte a anului curent Ford a vândut 16.700 de exemplare Ranger, așteptările fiind și mai mari odată cu lansarea în această lună a variantei facelift.
 
La Salonul Auto de la Frankfurt Ford va veni cu cea mai bine echipată variantă Ranger. Denumită Wildtrack, aceasta impresionează printr-o culoare a caroseriei specială (Pride Orange), grila masivă frontală într-o nuanță închisă de gri metalic, nuanță ce acoperă și alte elemente ale caroseriei, cum ar fi capacele oglinzilor laterale, mânerele ușilor sau ornamentele stopurilor. Farurile de ceață au o formă pătrată, iar jantele de aliaj pe 18 inch au ștanțate pe ele logo-ul Wildtrack.
 
La interior portocaliul caroseriei este prezent prin cusăturile de pe volan, schimbător și planșa de bord, acolo unde este găzduit și ecranul tactil de 8 inch al sistemului de infotainment ce include SYNC 2. Scaunele au un design special și sunt portocalii, cel al șoferului fiind ajustabil electric pe opt direcții.
 
Motorizările au fost și ele revizuite, TDCi-ul de 2.2 litri fiind oferit în două variante de putere, de 130, respectiv 160 CP (față de 125 și 150 la vechea specificație). Vârful de gamă este reprezentat de un 3.2 TDCi ce dezvoltă 200 de CP. Motoarele pot fi cuplate la o cutie de viteze manuală sau la una automată, ambele cu șase trepte. Clienții pot alege atât versiuni 4x4 cât și 4x2. Varianta de top Ranger Wildtrack beneficiază în standard de tracțiune integrală.
 
Capacitățile de desfășurare în teren accidentat rămân unele dintre cele mai bune din segment, noul Ford Ranger putând trece prin vaduri de apă adânci de 80 de cm. Garda la sol de 23 de cm îi permite noului Ranger să se aventureze în cele mai dificile porțiuni de off-road, grație și unghiurilor de atac și degajare de 28, respectiv 25 de grade.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: