Știri

Concernul Fiat Chrysler și-a revizuit drastic prognozele. Alfa Romeo este cea mai afectată marcă

Fotocredit: 

Alfa Romeo
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Concernul Fiat-Chrysler se luptă din răsputeri să țină pe linia de plutire Alfa Romeo, însă planurile super-optimiste prezentate în 2014 de CEO-ul Sergio Marchionne au fost revizuite drastic astăzi, cu ocazia prezentării unui plan de afaceri revizuit.
 
Astfel, de la un volum de 400.000 de unități ce ar fi trebuit să fie vândute anual începând din 2018 nu se mai vorbește acum de niciun target de vânzări, iar anul în care Alfa Romeo va avea în portofoliu opt noi modele a fost decalat de la 2018 la 2020.
 
Problemele sunt confirmate de realitate prin întârzierea introducerii în producție a mult lăudatei Alfa Romeo Giulia, prezentată anul trecut în versiunea super-sport Quadrifoglio drept un "BMW M3 killer". Promisiunea că aceasta va ajunge în showroom-uri în luna decembrie 2015 nu a putu fi ținută, așa ca a fost anunțat un altul - vara lui 2016. Versiunile normale Giulia vor fi prezentate la Salonul Auto de la Geneva, dar nu se știe încă data la care vor ajunge și la dealeri.
 
Conform noului plan de afaceri publicat de FCA (Fiat Chrysler Automobiles) la finalul lui 2016 sau începutul lui 2017 va fi lansat în Europa un SUV ce are la bază aceeași platformă ca și Giulia, urmând ca acesta să ajungă și pe piața din SUA peste alte șase luni.
 
Dacă tot a venit vorba de piețe de desfacere, cea din China a fost trecută pe planul doi, Europa și SUA fiind considerate cele mai potrivite pentru susținerea vânzărilor.
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: