Fotocredit:
Audi
Audi vrea să revoluţioneze modul de a vinde maşini în showroom, prin introducerea aşa numitei tehnologii de realitate virtuală Audi VR (Virtual Reality). Aceasta presupune o cască prin intermediul căreia clienţii pot vizualiza întreg portofoliul de maşini Audi, inclusiv toate combinaţiile de echipări posibile.
Tehnologia Audi VR a fost prezentată cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, o premieră în lumea auto, constructorul din Ingolstadt devenind astfel prima companie care a dezvoltat o suluţie software dedicată căştilor care prezintă realitatea virtuală.
Un posibil client care păşeşte în showroom-ul Audi va putea, prin intermediul tehnologiei Audi VR, să vizualizeze automobilele în 3D, dar şi cu efecte de sunet (oferite de Bang & Olufsen), senzaţia oferită fiind apropiată de cea relală, atunci când te sui într-o maşină. Se poate configura astfel un automobil Audi cap-coadă - de la culoare, elemente de personalizare, interior şi până la sistemele de infotainment ce doresc a fi adăugate pe maşină.
Audi VR va fi introdusă la sfârşitul anului curent în primele reprezentanţe Audi, urmând ca pe viitor posibilitatea experimentării acestei soluţii să poată fi făcută şi de acasă prin dispozitive mobile.
Audi a început încă din 2012 să dezvolte interacţiunea virtuală dintre clienţi şi maşini în showroom-uri, prin deschiderea a ceea ce se cheamă Audi City - un magazin cibernetic situat în reprezentanţă şi dotat cu ecrane tactile de dimensiunea unor pereţi prin intermediul cărora viitorii posesori de Audi pot vizualiza la scală 1:1 şi îşi pot personaliza maşinile aşa cum vor.
Audi City este prezent în majoritatea oraşelor cu renume de pe glob, în 2014 acest tip de prezentare fiind introdusă în 16 reprezentanţe pilot din Europa. Pentru 2015 Audi are în plan digitalizarea în acest mod a altor 200 de showroom-uri.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: