Știri

Volvo, Ford, Aston Martin și Rolls-Royce nu vor participa la Salonul Auto de la Paris

Fotocredit: 

mondial-automobile.com
Salonul Auto de la Paris
 
Mai sunt doar două săptămâni până la debutul unei noi ediții a Salonului Auto de la Paris, însă constructori de renume precum Volvo, Ford sau Aston Martin au decis să spună "pas" prezenței lor la importantul eveniment. Nici britanicii de la Rolls-Royce nu vor avea un stand la salonul parizian, iar șefii de la BMW au decis că este mai bine să rămână în Germania și să pună la punct strategiile pentru lansarea unor noi modele electrice, decât să țină discursuri nu de puține ori obositoare la standurile companiei de la Mondial de l'Automobile.
 
Absența brandurilor amintite mai sus are o explicație cât se poate de simplă - noile tendințe din marketingul dedicat industriei auto iau ușor ușor calea online, postările de pe rețelele de socializare, de pe instagram sau de pe site-urile bloggerilor, așa că sumele importante cheltuite pentru prezența la un salon auto nu se mai justifică, dat fiind faptul că aglomerația din jurul mașinilor expuse nu se traduce de cele mai multe ori prin comenzi ferme pentru un model sau altul.
 
Suedezii de la Volvo au fost primii care anunțau acum trei ani faptul că nu vor mai participa la orice salon auto, preferând să se concentreze pe inteligente campanii în online, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Noul XC90 s-a vândut rapid în prima sa ediție de lansare, chiar dacă cei care l-au comandat nu au avut ocazia sa-l testeze "pe viu".
 
În schimbul absenței de la Paris, strategii Ford au ales să organizeze în această vară o campanie de teste pentru clienți de-a lungul Franței. Constructorul american își va suplimenta cu 50% bugetul pentru așa numitul "marketing experimental", urmând a participa la numeroase evenimente cu tematică digitală.
 
Rolls-Royce a organizat la rândul său o serie de petreceri exclusiviste în locații europene care mai de care mai exotice, preferând să invite, pe lângă potențiali clienși cu dare de mână, și bloggeri extrem de influenți în mediul online.
 
Italienii de la Lamborghini iau la rândul lor în coonsiderare adaptarea strategiilor de marketing, fiind deciși să nu rateze sub nicio formă schimbările ce au loc în acest domeniu, și dacă se poate să le anticipeze pentru obținerea celor mai bune rezultate de vânzări.
 
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: