Știri

Vânzările BMW în România au marcat cel mai bun început de an din istoria prezenței mărcii la noi în țară

Fotocredit: 

BMW
BMW Romania - cifre vanzari Q1 2016
BMW România a anunțat cifrele de vânzări aferente primului trimestru din 2016, pentru mărcile BMW și MINI. Astfel, au ajuns la clienții din România 578 de automobile BMW, cu 64.2% mai multe față de aceeași perioadă din 2015, respectiv 34 de unități MINI (+9.7% față de Q1 2015).
 
Numai în luna martie s-au vândut 297 de mașini noi BMW, față de 161 în martie 2015, volum ce înseamnă o creștere de nu mai puțin de 85 de procente.
 
Dacă ne uităm la ce modele s-au vândut cel mai bine, "campionul" la acest capitol este BMW X5, cu 120 de mașini livrate (dublu față de primul trimestru din 2015). Locul doi este ocupat de X3 (78 de unități, 2015 - 38 livrări), în timp ce Seria 3 Sedan ocupă locul trei, cu 70 de exemplare ajunse în posesia noilor clienți BMW.
 
Lansarea noului BMW Seria  7 nu a trecut neobservată în rândul clienților cu posibilități financiare peste medie, fiind cumpărate în România, în primul trimestru din 2016, 21 de exemplare. Tot în primele trei luni ale anului s-au vândut și 8 modele M, fiind primite comenzi și pentru noile M2 și M4 GTS. Sunt așteptări destul de mari și de la gama plug-in hybrid, noul BMW X5 40e fiind vândut în 4 exemplare, iar adăugarea pe listele din configurator a noilor Seria 3 330e, Seria 2 Active Tourer 220xe şi Seria 7 740e face ca optimismul în ceea ce privește vânzările din acest segment să crească.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: