Știri

Vânzările BMW Group au crescut şi în luna mai

Fotocredit: 

BMW
Vanzarile BMW / ianuarie - mai 2015
 
Grupul BMW a înregistrat vânzări în creştere şi în luna mai, cu un total de 188.287 de maşini comercializate. Plusul faţă de aceeaşi lună a anului trecut s-a cifrat la 5.9%. Totalul primelor cinci luni din an a ajuns la 890.937 de automobile vândute (+7.7%).
 
Dacă ne uităm strict la brandul BMW, luna mai a însemnat 159.129 de maşini vândute (+4%), în timp ce primele cinci luni din 2015 au adunat 759.609 automobile comercializate, cu 5.2% mai multe faţă de aceeaşi perioadă din 2014.
 
Baza de vânzări continuă să fie susţinută de Seria 3 şi Seria 5, dar şi familia de automobile de teren cu indicativul X fiind foarte căutată de clienţi. Pe primele cinci luni din an BMW a vândut şi 10.490 de modele i, dintre care 8.256 au fost i3. Restul, evident, i8.
 
Şi MINI continuă să crească semnificativ în materie de vânzări, asta după reînnoirea gamei cu noile generaţii de modele. Plusul pentru luna mai a fost de 18.3% (28.831 de maşini), în timp ce primele cinci luni din an au adus +25.9% la capitolul vânzări (129.910 maşini).
 
Principala piaţă de desfacere pentru BMW şi MINI a fost Europa, cu 392.182 de automobile, fiind urmată de Asia (276.055 automobile) şi continentul american, cu 195.485 de maşini vândute pe primele cinci luni.
 
Creşterea BMW Motorrad la nivel global a continuat în mai, cu un total de 15.004 motociclete şi maxiscutere livrate clienţilor în această lună (+6,5%). Livrările pentru acest an au totalizat 62.928 de unităţi, o creştere de 6,4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
Iată sintetizat cum au arătat vânzările BMW din 2015, până în luna mai, inclusiv:
 

 

În mai 2015

Comparativ cu anul trecut

Până în/inclusiv mai 2015

Comparativ cu anul trecut

Automobile BMW Group

188.287

+5,9%

890.937

+7,7%

BMW

159.129

+4,0%

759.609

+5,2%

MINI

28.831

+18,3%

129.910

+25,9%

BMW Motorrad

15.004

+6,5%

62.928

+6,4%

 

 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: