Fotocredit:
După o optimizare inițială care a venit la sfârșitul anului 2021 - pentru o autonomie mărită cu 6,5% (+22 km) - PEUGEOT e-208 va beneficia în 2023 de o evoluție tehnologică majoră pentru a integra motorizarea oferită de noul PEUGEOT e-308: puterea maximă va crește cu 15%, de la 100 kW/136 CP la 115 kW/156 CP. Eficiența optimizată va reduce consumul mediu de energie la doar 12 kWh, ceea ce va crește autonomia cu 10,5% sau 38 km, pentru a ajunge până la 400 km. Modelul primește îmbunătățiri semnificative pentru plăcerea, bugetul și viața de zi cu zi a utilizatorilor!
PEUGEOT e-208, versiunea 100% electrică a modelului 208, seduce prin designul său, excelența echipamentelor de ultimă generație și plăcerea la condus oferită de tehnologia electrică și de PEUGEOT i-cockpit® cu volan compact, gaj al senzațiilor directe și al unei manevrabilități de neegalat. Numeroasele sale calități au făcut ca acesta să aibă un succes uriaș în rândul clienților: de la lansarea modelului în 2019 au fost produse aproximativ 110.000 unități, dar mai presus de toate, începând cu anul 2022 PEUGEOT e-208 conduce vânzările în segmentul electric B în Europa. În aceeași perioadă, e-208 a ocupat locul 1 pentru toate segmentele combinate de vehicule electrice vândute în Franța.
O autonomie de până la 400 km grație unor evoluții tehnologice majore
În 2023, PEUGEOT e-208 va adopta noul sistem de propulsie care echipează PEUGEOT e-308. e-208 va beneficia de o autonomie mai mare cu 10,5% sau 38 km , ceea ce îi va permite să atingă până la 400 km în ciclul WLTP (omologare în curs).
Noua versiune a modelului PEUGEOT e-208 100% electric va beneficia de:
- un nou motor de 115 kW/156CP, cu 15 kW/20 CP în plus și un cuplu de 260 Nm disponibil de la 0 km/h pentru un răspuns imediat la accelerație. Rezultatul este un plus de plăcere la condus, fără vibrații, fără zgomot, fără schimbări de trepte de viteză, fără miros și fără emisii de CO2.
- o nouă baterie de înaltă tensiune, mai eficientă, cu o capacitate brută de 51 kWh (48.1 kWh utili) și care funcționează la 400 volți.
Eficiența s-a aflat în centrul preocupărilor designerilor acestui nou sistem de propulsie și al modelului PEUGEOT e-208, pentru că toate aceste evoluții permit un consum mediu de energie extrem de scăzut, de aproximativ 12 kWh pentru 100 km.
Toate avantajele rezultate în urma primei optimizări realizate în 2021 au fost păstrate
La sfârșitul anului 2021, PEUGEOT e-208 beneficiase deja de o evoluție tehnologică inițială menită să-i sporească eficiența, ceea ce i-a permis să ofere o autonomie de până la 362 km WLTP - cu 22 km mai mult decât prima versiune lansată la sfârșitul lui 2019. Datorită acestor evoluții succesive, PEUGEOT e-208 oferă cu 17,65% mai multă autonomie și cu 15% mai puțin consum de energie! Prima etapă de optimizare a presupus o serie de dotări, care echipează și în prezent noul e-208:
- O pompă de căldură cuplată la un senzor de umiditate instalat în partea superioară a parbrizului oferă eficiență energetică optimizată pentru aerul condiționat și sistemul de climatizare. Informațiile transmise de senzor permit un control mai precis pentru recirculația aerului în habitaclu, păstrarea cantității de energie din baterie la încălzire și menținerea temperaturii în interiorul vehiculului.
- Anvelope de clasa „A+”, ceea ce minimizează pierderea de energie prin frecare.
- Raportul de transmisie al cutiei de viteze fost, de asemenea, optimizat pentru a îmbunătăți autonomia la rularea pe șosele și autostrăzi.
Această evoluție tehnică este utilă atunci când temperatura exterioară este scăzută. Dincolo de creșterea substanțială a autonomiei în ciclul WLTP, există beneficii semnificative și în condiții reale de utilizare: 40 km în traficul urban la temperaturi scăzute.
Facilități la cumpărare și în utilizarea de zi cu zi
Sunt disponibile două tipuri de încărcătoare de bord pentru PEUGEOT e-208, adaptate pentru toate utilizările și toate soluțiile de încărcare : un încărcător monofazat standard de 7,4 kW și un încărcător trifazat opțional de 11 kW. În plus, PEUGEOT e-208 poate fi încărcat de la 20% la 80% în mai puțin de 25 minute de la o stație publică de încărcare de 100kW.
Cu ajutorul unui buton amplasat pe consola centrală, conducătorul auto poate selecta unul dintre cele 3 moduri de condus disponibile (ECO, NORMAL și SPORT) pentru a crește autonomia sau performanța.
Cu modul 'BRAKE', activat prin intermediul unui buton amplasat pe linia de comandă a cutiei de viteze, utilizatorul poate crește recuperarea de energie în fazele de decelerare sau la eliberarea pedalei de accelerație.
Categorie: