Fotocredit:
Volkswagen
Faceliftul aplicat familiei Golf nu putea să ocolească și versiunea electrică e-Golf, Volkswagen venind însă și cu un plus tehnologic ce a sporit autonomia compactei "verzi" până la 300 de km.
Exteriorul noului e-Golf facelift preia toate modificările modelului clasic, păstrând însă plusul adus de luminile de zi cu LED în forma literei C, interiorul primind la rândul său toate noutățile prezentate săptămâna trecută, odată cu lansarea noului VW Golf 7 facelift.
Noutatea cea mai importantă adusă de e-Golf facelift vine la capitolul propulsie, acolo unde motorul electric produce 136 de CP (+21 de CP față de vechiul model), iar bateria ce-l alimentează cu energie electrică are o capacitate crescută de la 24.2 kWh la 35.8 kWh. Cuplul motor atinge acum 290 de Nm, lucru ce-i permite electricei produse de Volkswagen să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 9.1 secunde.
VW e-Golf facelift poate rula cu un plin de energie până la 300 de km, față de cei 200 de km trecuți în dreptul autonomiei la vechiul model.
Acesta va fi produs, începând cu primăvara lui 2017, în moderna fabrică Volkswagen din Dresda, supranumită și "uzină transparentă" și unde până nu demult se asambla limuzina Phaeton.
Tot în fabrica din Dresda vor putea fi livrate și celelalte modele electrice sau plug-in hybrid din portofoliul VW - e-up!, Golf GTE și Passat GTE. Pentru a transforma fabrica din Dresda într-un "centru de mobilitate pentru viitor", Volkswagen a invesit aici 20 de milioane de euro.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: