Știri

Noul McLaren 570GT se adresează clienților ce vor un supercar folosit "day-to-day"

Fotocredit: 

McLaren
Noul McLaren 570GT
 
McLaren va adăuga un nou model în gama Sport Series, alături de 570S și 540C. Denumit 570GT, acesta se vrea un coupe mai prietenos cu cei care se află la bordul său, oferindu-le călătorii nu atât de extreme, dar și mai mult loc pentru bagaje.
 
Gândit pentru utilizarea de zi cu zi, noul McLaren 570GT este propulsat de același motor V8 de 3.8 litri twin turbo de pe 570S și care produce 570 de CP și 600 de Nm cuplu maxim. Cuplul motor este livrat către roțile spate prin intermediul unei cutii de viteze automate, cu șapte rapoarte. Aceasta poate fi setată în trei moduri distincte de funcționare - Normal, Sport sau Track.
 
Noul 570GT poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 3.4 secunde, putând ajunge până la 200 d ekm/h în doar 9.8 secunde. Viteza maximă se oprește la 328 de km/h.
 
Pentru a reduce din disconfortul creat de o mașină extremă precum cele create de Mclaren, noul 570GT beneficiază de anvelope speciale Pirelli P-Zero ce diminuează zgomotul la rulare, de o evacuare al cărei sunet a fost și el potolit, dar și de o suspensie odificată spre confort.
 
Noul 570GT este cel mai practic model lansat vreodată de McLaren - britanicii având drept target pentru clientelă persoanele ce vord să folosească un super-car în călătorii lungi, dar și la utilizarea zilnică în oraș. În acesta sens, interiorul mașinii a primit mai multe sisteme axate pe confort, precum scaunele îmbrăcate în piele și reglabile electric pe opt direcții. Plafonul clasic a fost înlocuit cu unul panoramic, din sticlă tratată special pentru protecția împotriva razelor solare și a căldurii.
 
Interfața de control a principalelor funcții de infotainment și confort (sistemul de climatizare, telefonul, navigația sau sistemul audio) este găzduită de un ecran tactil montat pe consola centrală, în timp ce setup-ul parametrilor de rulare ai mașinii poate fi accesat prin intermediul ecranului TFT ce a luat locul clasicelor ceasuri analogice de bord.
 
Accesul în mașină se face mult mai ușor, grație unghiului mai mare de deschidere pe verticală a portierelor, iar spațiul dedicat bagajelor situat sub capotă a fost suplimentat de un altul plasat în spatele scaunelor și care oferă un volum suplimentar de 220 litri. S-a ajuns astfel la un volum total de depozitare de 370 de litri, comparabil cu ceea ce găsim la multe mașini de clasă compactă vândute la ora actuală în Europa. Accesul la portbagajul din spatele scaunelor se face prin intermediul unui capac din sticlă ce se deschide spre lateral.
 
Noul McLaren 570GT va putea fi văzut la standurile contructorului britanic de la Salonul Auto de la Geneva.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: