Fotocredit:
Porsche
Porsche lansează trei modele sport noi la Salonul Auto de la Geneva. Punctul culminant este noul 911 Cabriolet. "Cu fiecare nouă generație a modelului 911, ne confruntăm cu provocarea de a îmbunătăți modelul nostru emblematic cu grijă, dar ținând cont de nevoile viitorului", spune Oliver Blume, Președintele Comitetului Executiv al Porsche AG. Alături de modelul 911 Cabriolet cu motor spate, Porsche prezintă publicului de la Geneva și modelele 718 T, cu motor central de 300 CP, în variantele Boxster și Cayman. Macan S, cu noul motor frontal cu turbo compresie V6, completează trioul de debut, ca un viitor best seller.
Acum patru luni, Porsche a lansat noul Coupé 911 la Los Angeles, a opta generație a acestei mașini sportive atemporale, mult mai puternică, mai rapidă și mai digitală decât oricând. A venit acumrândul modelului Cabriolet, varianta open-top a modelului 911. Modelul S are un motor twin-turbo de 331 kW (450 CP) care oferă viteze de top de peste 300 km / h și accelerație de 0-100 km / h în mai puțin de patru secunde. Conducătorii auto se pot bucura de noua transmisie cu dublu ambreiaj cu opt trepte și cu modul Porsche Wet care face mașina chiar și mai ușor de manevrat pe drumuri umede. Totul împachetat într-un design care aduce o interpretare modernă elementelor clasice de la modelele clasice 911.
Noul 911 Cabriolet este cel mai nou dintr-o lungă serie de modele Porsche decapotabile, inclusiv primul automobil produs de companie. Acest stil de caroserie a apărut pentru prima dată în familia 911 cu mai mult de 30 de ani în urmă și continuă să simbolizeze și acum experiențe de conducere intense și unice. Greutatea plafonului textil a fost optimizată în continuare și acum durează doar 12 secunde pentru a-l plia complet, datorită unui nou motor hidraulic. Plafonul se închide cu aceeași viteză chiar și atunci când mașina se deplasează cu viteze de până la 50 km / h. Realizată în principal din magneziu, structura high-tech a plafonului, proiectată de Porsche, împiedică efectul de umflare a plafonului chiar și la viteze mari.
Noile modele 718 T - conducere dinamică în concentrație maximă
Porsche aduce o a doua noutate la Salonul de la Geneva: modelele 718 T. Noua variantă touring a modelelor Boxster și Cayman combină motorul turbo cu patru cilindri, cu o putere de 300 CP, componente sofisticate dinamice, cum ar fi pachetul Sport Chrono și suspensia sport PASM, care permite reducereacu 20 de milimetri a gărzii la sol a mașinii. Modelul este, de asemenea, echipat standard cu poziționarea adaptivă a caroseriei- PADM - și cu Porsche Torque Vectoring cu diferențial blocabil mecanic spate, ambele dotări fiind disponibile pentru prima dată împreună cu motorul boxer de 2 litri. În combinație, ele valorifică sportivitatea mașinii sportive cu două locuri pentru o experiență Porsche deosebit de interesantă: modelul 718 T se va simți cel mai binepe drumurile cu viraje, oferind bucuria pură a condusului. Echipat cu strictul necesar, aceast model purist este urmașul modelului 911 T din 1968 și al modelului 911 Carrera Clubsport din 1987.
Noul Macan S - mai puternic, cu un design nou și complet conectat
În Geneva, noul Macan S face și el pentru prima dată cunoștință cu publicul. Porsche a modernizat masiv modelul Macan la nivel de design, confort, conectivitate și dinamică de conducere. Designul distinctiv al ADN-ului Porsche poate fi recunoscut în blocul de lumini tridimensional din spatele SUV-ului. Tehnologia LED va fi, de altfel, standard pentru faruri în viitor. Caracteristicile cele mai interesante la interior sunt ecranul tactil de 10,9 inci al noului Porsche Communication Management (PCM), orificiile de aerisire reproiectate și volanul sport opțional GT, cunoscut de la 911. PCM permite accesul la noile funcții digitale, cum ar fi controlul vocal inteligent și navigația online standard. Gama de echipamente de confort este extinsă cu Traffic Jam Assist, un ionizator pentru îmbunătățirea aerului din interiorul mașinii și un parbriz încălzit. Modelul Macan S este propulsat de un nou motor V6,de 3 litri, cu turbocompresor twin-scroll central. Motorul are o putere de 260 kW (354 CP) și un cuplu de 480 Nm. Transmisia dublu ambreiaj cu șapte trepte (PDK) și tracțiunea integrală Porsche Traction Management (PTM) se potrivesc perfect la noile motoare.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: