Știri

Acesta este noul Porsche 911 Carrera

Fotocredit: 

Porsche
Noul Porsche 911 Carrera 2016
Porsche a prezentat noua generație 911 Carrera, automobil legendar ce stă de zeci de ani în topul segmentului din care face parte în materie de vânzări.
 
Noul Porsche 911 Carrera beneficiază de aportul unui nou motor bi-turbo, de 3.0 litri, care oeferă cu 20 de CP mai mult față de vechea generație. Astfel, noul 911 Carrera este propulsat de 370 de CP, în timp ce 911 Carrera S are sub capotă o variantă ce produce 420 de CP. Creșterea de putere a fost obținută prin turbinele ale căror compresoare au fost modificate, evacuarea specială dar și un mai bun management al motorului.
 
Cuplul maxim oferit de noul motor este și el sensibil mai mare, având valoarea de 450, respectiv 500 Nm și fiind disponibil între 1.700 și 5.000 rpm.
 
Creșterea valorilor de putere și cuplu  permite accelerații și mai bune de la 0 la 100 de km/h. Astfel, noul Porsche 911 Carrera Coupe face acest sprint în 4.2 secunde, în echiparea cu o cutie de viteze automată PDK, dar și cu pachetul suplimentar Sport Chrono. În aceeași configurație, 911 Carrera S accelerează de la 0 la 100 de km/h în doar 3.9 secunde. Performanțele dinamice mai bune nu înseamnă și un consum de combustibil mai mare, Porsche lăudându-se cu valori medii de 7.4, respectiv, 7.7 l/100km pentru cele două variante de putere.
 
 
La nivel estetic noul Porsche 911 beneficiază de un exterior cu elemente revizuite vizual, partea frontală fiind pusă în valoare de noile faruri cu lumini de zi compuse din patru elemente distincte în timp ce spatele impresionează prin hayonul redesenat ce include o grilă de ventilație de inspirație retro, dar și prin stopurile cu LED și patru lumini pentru frână. 
 
La interior principala noutate este adusă de sistemul de infotainment Porsche Communication Managament, ce include un display multi-touch și care suplimentează numărul funcțiilor controlate. Volanul sport a primit un switch rotativ împrumutat de la super-carul 918 Spyder și care permite schimbarea între cele patru moduri de rulare: Normal, Sport, Sport Plus și Individual. Dacă se optează pentru transmisia automată PDK, comutatorul mai primește un buton  - Sport Response Button, la apăsarea căruia mașina își schimbă total comportamentul dinamic timp de 20 de secunde, lucru extrem de util în cazul unor depășiri. Volanul este și el inspirat de 918 Spyder și are un diametru de 375 de mm. Opțional se poate alege un volan GT ce are o rază de doar 180 de mm.
 
Comportamentul dinamic de excepție este susținut de șasiul PASM (Porsche Active Suspension Management), care coboară garda la sol cu 10 mm și aduce o suspensie ce se adaptează mult mai fidel la condițiile de rulare. Opțional se poate configura pe noul 911 Carrera S puntea spate direcțională, preluată de la performantele 911 Turbo și 911 GT3 și care sporește semnificativ fluiditatea "rezolvării" virajelor. Raza de bracaj scade și ea în acest caz cu jumătate de metru.
 
O altă opțiune interesantă este un sistem hidraulic ce ridică partea din față a mașinii cu 40 de mm, pentru rezolvarea situațiilor cotidiene la trecerea peste borduri sau la intrarea sau ieșirea din garaj.
 
Noul Porsche 911 Carrera va putea fi admirat "pe viu" la Salonul Auto de la Frankfurt și va ajunge în showroom-uri pe 12 decembrie. Prețurile valabile în Germania vor fi următoarele:
 
911 Carrera 96.605 euro
911 Carrera S 110.766 euro
911 Carrera Cabriolet 109.695 euro
911 Carrera S Cabriolet 123.856 euro

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: