Fotocredit:
BMW
BMW România anunță o nouă creștere a cifrelor de vânzări corespunzătoare lunii septembrie 2016, cele 257 de unități BMW și MINI livrate la noi în țară ducând totalul automobilelor vândute anul acesta până la valoarea de 1.936 de unități, cu 32.5% mai multe față de primele nouă luni din 2015.
Cu cele 246 de modele BMW vândute luna trecută, BMW înregistrează o creștere de 50 de procente față de aceeași lună a anului trecut, primele trei trimestre din an marcând a doua cea mai bună performanță din istoria prezenței mărcii germane în România și prima de după perioada de criză de la începutul deceniului curent.
De notat ar fi extraordinara creștere a vânzărilor pentru noul BMW Seria 7, primele nouă luni din an marcând 75 de livrări clienților din România, față de doar 19 în aceeași perioadă din 2015. Un exemplar din cele 75 este chiar un 750i NEXT 100, ediție limitată ce se va fabrica în doar 100 de unități la nivel global și care marchează un secol de istorie BMW. Și dacă tot suntem la capitolul edițiilor limitate, luna aceasta a fost livrat la noi și singurul exemplar M4 GTS cumpărat de un client din România.
Septembrie 2016 reprezintă una dintre cele mai bune luni pentru BMW dacă vorbim de modelele din familia i, fiind vândute 8 exemplare i3 și un i8, totalul din perioada ianuarie-septembrie 2016 ajungând la 19 unități. Tot 19 exemplare vândute a bifat și gama hibridelor plug-in oferite de BMW, prin cele 17 X5 40e, un 330e și un Seria 2 ActiveTourer 225xe.
Divizia BMW M se poate lăuda anul acesta cu 17 mașini vândute, în septembrie fiind livrate nu mai puțin de 4 exemplare BMW M2.
Cel mai de succes model "clasic" BMW vândut anul acesta la noi continuă să rămână SUV-ul X5, cu cele 338 de unități livrate în rimele nouă luni încheiate.
MINI stă destul de bine în România dacă ne uităm la vânzări, cele 130 de unități livrate marcând un plus de peste 25% față de aceeași perioadă din 2015.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: