Știri

Noua generaţie Mercedes E-Class poate fi comandată şi în România

Fotocredit: 

Mercedes Benz
Mercedes E-Class E300 BlueTEC HYBRID
 
Cu ajutorul motoarelor noi şi eficiente, a sistemelor de asistenţă pentru şofer, preluate direct de la viitoarea Clasa S, precum şi cu o linie de design complet nouă, Mercedes-Benz a modernizat integral Clasa E. Noua limuzină face, de asemenea, un progres important în ceea ce priveşte economia de combustibil şi grija faţă de mediu. Acest lucru este posibil, printre altele, cu ajutorul noului şi puternicului motor pe benzină în patru cilindri BlueDIRECT, echipat cu o tehnologie sofisticată pentru sistemul de injecţie directă de combustibil. Noul E 63 AMG rescrie standardele de performanţă, dinamism şi eficienţă ale segmentului său. Foarte curând, el va fi disponibil în premieră şi cu sistemul de tracţiune integrală 4MATIC, precum şi ca o versiune cu performanţe superioare şi design şi mai sportiv (S-Model). Noua generaţie a Clasei E poate fi comandată deja din 15 ianuarie, livrările urmând să înceapă din luna aprilie a acestui an.
 
Mercedes-Benz a adus schimbări majore modelelor Clasa E Limuzină şi T-Modell, urmărind în acest fel să îşi consolideze poziţia de lider în segmentul autoturismelor premium. Datorită folosirii unor tehnologii complet noi, foarte moderne şi a unor restilizări inteligente pentru caroserii, ambele variante ale Clasei E pot fi considerate fără nicio reţinere drept modele noi. 
 
Motoare noi, mai puternice, mai eficiente
 
Noua generaţie a Clasei E este mai eficientă şi mai prietenoasă cu mediul înconjurător ca niciodată. Aceste două calităţi foarte importante se datorează utilizării unor noi propulsoare pe benzină, în patru cilindri, echipate cu injecţie directă - BlueDIRECT, precum şi lansării unui nou motor în şase cilindri, deopotrivă mai puternic şi mai economic, dar şi datorită folosirii unor motoare diesel mai eficiente din toate punctele de vedere. Propulsoarele diesel cu patru cilindri ce echipează modelele E 200 CDI, E 220 CDI şi E 250 CDI sunt mai economice datorită modificărilor ce le-au fost aduse în principal la nivel de transmisie. Acest lucru este valabil şi pentru E 300 BlueTEC HYBRID, momentan cea mai economică limuzină din segmentul său, echipată cu un motor diesel în patru cilindri şi unul electric de 20 kW (27 CP). 
 
Propulsoarele V6 diesel ce echipează E 300 BlueTEC şi E 350 BlueTEC au fost revizuite şi echipate standard cu tehnologia foarte eficientă pentru protejarea mediului înconjurător - BlueTEC. Astfel, aceste două motoare îndeplinesc deja standardele normelor de poluare EU6. Practic, toate noile modele Clasa E echipate cu motoare diesel aparţin clasei de eficienţă A, iar E 300 BlueTEC HYBRID este un campion absolut al ecologiei, aparţinând segmentului select din clasa A+. 
 
Per ansamblu, noua generaţie a Clasei E dispune de o gamă foarte variată de motorizări pe benzină şi diesel cu patru, şase sau opt cilindri. Toate propulsoarele sunt echipate standard cu sistemul ECO start/stop, oferind astfel un echilibru perfect între performanţe foarte ridicate şi economie exemplară de combustibil. Motorizările pe benzină au puteri cuprinse între 135 kW (184 CP) şi 430 kW (585 CP), iar cele diesel între 100 kW (136 CP) şi 185 kW (252 CP).
 
Sistemele inteligente de asistenţă conferă un nou nivel de siguranţă
 
Atât limuzina, cât şi modelul break al noii generaţii a Clasei E sunt echipate standard cu sistemul COLLISION PREVENTION ASSIST. Folosind un radar, acest sistem avertizează şoferul asupra unei posibile coliziuni şi pregăteşte sistemul pentru o frânare cât mai eficientă. COLLISION PREVENTION ASSIST ajută la reducerea semnificativă a riscului de producere a accidentelor din spate. Tot în echiparea standard este oferit şi sistemul ATTENTION ASSIST îmbunătăţit, care este de acum capabil să atenţioneze şoferul în cazul în care acesta dă semne de oboseală sau conduce într-un ritm nesigur, pe o gamă mai largă de viteză.
 
În plus, pentru noua generaţie a Clasei E sunt disponibile opţional sisteme de asistenţă noi sau îmbunătăţite cu mai multe funcţii. Ele includ următoarele: 
 
• DISTRONIC PLUS cu Steering Assist poate ajuta şoferul să păstreze banda de rulare pe care se află sau îl asistă semi-automat în păstrarea traiectoriei după maşinile ce se deplasează în faţa sa.
• Pentru prima dată, sistemul de asistenţă la frânare BAS PLUS include funcţia Junction Assist şi este astfel capabil să detecteze traficul dar şi pietonii care se deplasează perpendicular pe direcţia de deplasare a maşinii şi pregăteşte sistemul de frânare pentru ca şoferul să beneficieze de întreaga capacitate a acestuia.
• Sistemul PRE-SAFE® Brake poate detecta pietonii din faţa maşinii şi poate frâna autonom maşina pentru evitarea unui accident la viteze de până la 50 km/h.
• Adaptive Highbeam Assist Plus este sistemul ce permite păstrarea fazei lungi a farurilor pornită în permanenţă deoarece va regla automat luminozitatea pentru ca fasciculul de lumină să nu deranjeze şoferii maşinilor care circulă din sens opus. 
 
Design: un stil aparte, rafinat, sportiv
 
Noua generaţie a Clasei E de la Mercedes-Benz este un trendsetter atunci când vine vorba de tehnologiile pe care le înglobează, iar acest lucru este reflectat şi în designul maşinii. Părţile frontale ale noilor modele Clasa E limuzină şi break sunt complet noi şi au proporţii modificate. Farurile au fost redesenate complet şi includ de acum toate elementele funcţionale într-o singură unitate. În plus, pentru prima oară în istoria sa, Clasa E este disponibilă cu două finisări diferite pentru grilă: 
 
- cea clasică, tri-dimensională, cu steaua pe capotă; 
- sport (cu steaua integrată în grila maşinii). 
 
Aspectul noilor limuzine şi breakuri Clasa E este mai atrăgător ca niciodată şi datorită modificărilor aduse designului părţii laterale şi spatelui. O nouă linie aplicată în partea inferioară a portierelor urcă spre spatele maşinii, acest lucru conferind noilor modele Clasa E mai multă eleganţă şi rafinament. În acelaşi timp, aspectul dinamic este accentuat şi el de această nouă caracteristică de design.
 
Mercedes-Benz a revizuit, de asemenea, şi interiorul noii generaţii a Clasei E, armonizând noul design cu formele schimbate ale exteriorului. Interiorul este dominat de materiale de o calitate foarte ridicată, o inserţie de material nobil, compusă din două segmente, ce se întinde pe toată suprafaţa bordului, precum şi de un nivel de confort considerabil  îmbunătăţit. 
 
Personalizare fără  limite
 
Ca şi până acum, pentru noua generaţie a Clasei E vor fi oferite pachete de design speciale ce vor îmbunătăţi atât interiorul, cât şi exteriorul. Mai mult decât atât, noua generaţie a Clasei E oferă o multitudine de dotări opţionale special concepute pentru individualizare. Indiferent de nivelul de echipare, toate dotările opţionale, inclusiv cele oferite în diverse pachete, sunt disponibile pentru a fi comandate. Astfel, fiecare autoturism poate fi personalizat astfel încât să devină un exemplar unic. De exemplu, noua generaţie a Clasei E, fie ea limuzină sau T-Modell, poate fi configurată cu un aspect complet clasic pentru exterior, dar cu un interior extrem de modern din toate punctele de vedere.
 
Cel mai puternic model Clasa E este oferit de divizia Mercedes-AMG
 
Noul Mercedes-Benz E 63 AMG, în noua sa versiune de top S-Model, redefineşte standardele segmentului său în ceea ce priveşte performanţa, dinamismul precum şi eficienţa motorului. El oferă o putere maximă de 430 kW (585 CP) şi un cuplu motor maxim de 800 Nm, transmise tuturor celor patru roţi prin intermediul unui nou sistem de tracţiune integrală AMG 4MATIC, dezvoltat special pentru a oferi o performanţă mai mare ca niciodată. Noul sistem de tracţiune integrală este disponibil opţional pentru modelele E 63 AMG standard, acum cu o putere crescută la 410 kW (557 CP). Prin noul E 63 AMG, Mercedes-AMG oferă clienţilor săi un autoturism cu un caracter unic, mai individualist ca niciodată, care, în premieră, poate fi echipată cu un sistem de tracţiune integrală, dezvoltat pentru a oferi şoferului o dinamică mai incitantă.
 
Noua generaţie a Clasei E poate fi comandată deja din 15 ianuarie. Preţul de bază pentru noua generaţie a Clasei E echipată cu un motor diesel este de 33.775 euro (fără TVA) pentru E 200 CDI. Pentru modelele pe benzină, preţurile încep de la 34.500 euro (fără TVA) pentru E 200 şi urcă până la 62.125 euro (fără TVA) pentru E 500 4MATIC. Preţurile modelelor AMG sunt cuprinse în intervalul 89.050 euro şi 99.500 euro (fără TVA, preţ valabil pentru modelele limuzină).
 
Lista de preţuri:
 

Clasa E Limuzină

Preţ de listă fără TVA

Preţ de listă cu TVA

E 200 CDI

33,775

41,881

E 220 CDI

36,175

44,857

E 250 CDI

38,525

47,771

E 250 CDI 4M

42,925

53,227

E 300 BlueTEC

43,550

54,002

E 300 BlueTEC HYBRID

43,675

54,157

E 350 BlueTEC

45,850

56,854

E 350 BlueTEC 4M

48,150

59,706

E 200

34,500

42,780

E 250

38,750

48,050

E 300

42,350

52,514

E 300 4M

44,650

55,366

E 350

44,675

55,397

E 350 4M

46,975

58,249

E 500

59,825

74,183

E 500 4M

62,125

77,035

E 63 AMG

89,050

110,422

E 63 AMG 4M

89,900

111,476

E 63 AMG 4M S

99,500

123,380

 

Clasa E T-Modell

Preţ de listă fără TVA

Preţ de listă cu TVA

E 200 CDI

36,475

45,229

E 220 CDI

38,875

48,205

E 250 CDI

41,225

51,119

E 250 CDI 4M

45,625

56,575

E 300 BlueTEC

46,250

57,350

E 300 BlueTEC HYBRID

46,375

57,505

E 350 BlueTEC

48,550

60,202

E 350 BlueTEC 4M

50,850

63,054

E 200

37,200

46,128

E 250

41,450

51,398

E 300

45,350

56,234

E 300 4M

47,650

59,086

E 350

47,375

58,745

E 350 4M

49,675

61,597

E 500

62,025

76,911

E 500 4M

64,325

79,763

E 63 AMG 4M

92,100

114,204

E 63 AMG 4M S

101,700

126,108

 

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: