Fotocredit:
Alfa Romeo
Alfa Romeo va dezvălui pe 24 iunie noua Giulia, un model în care italienii îşi pun toate speranţele pentru redresarea brandului din punct de vedere financiar, dar şi ca imagine. Noua Giulia va fi construită pe o nouă platformă tehnică, cunoscută sub numele Giorgio, şi care are drept punct de reper folosirea tracţiunii spate sau a tracţiunii integrale pentru versiunile vârf de gamă.
Gândită ca un rival în segmentul mediu premium pentru deja legendarele BMW Seria 3, Audi A4 şi Mercedes-Benz C-Class, noua Alfa Romeo Giulia va prelua şi un motor dezvoltat de Ferrari pentru modelele Maserati Quattroporte şi Ghibli. Oferit ca şi vârf în portofoliul motorizărilor, noul propulsor V6 twin-turbo pe benzină dezvoltă 510 CP. Celelalte versiuni de motorizare pe benzină au la bază un propulsor de 2.0 litri turbo, în patru cilindri, oferit în trei variante de putere - 180, 250 sau 330 CP.
Iubitorii dieselului vor putea configura noua Alfa Romeo Giulia cu un motor de 2.2 litri recent introdus în gama Jeep şi cae va fi oferit la rândul lui în trei versiuni de putere - 135, 180 sau 210 CP. Vârful de gamă pentru diesel va avea sub capotă un V6 de 3.0 litri, de 340 de CP.
Noua Alfa Romeo Giulia va fi introdusă în producţie în noiembrie şi va ajunge în showroom-urile din Europa abia la începutul primăverii anului viitor. Asta dacă vor fi rezolvate toate problemele legate de calitate. Surse provenite din rândul furnizorilor de subansamble citate de Automotive News au declarat faptul că încă sunt întâmpinate mari probleme legate de zgomote, vibraţii şi duritatea materialelor folosite la interior, lucruri nedemne încă de o maşină care vrea să lupte în lumea premium.
Sursa: Automotive News
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: