Fotocredit:
Mercedes-Benz
• Arocs – camion de tonaj mare, creat special pentru sectorul construcţiilor, cu o greutate maximă admisă de până la 41 de tone
• Noul Atego Euro VI - pentru operaţiuni de distribuţie uşoară şi medie
• Arocs Loader poate transporta 8 metri cubi de beton
• Arocs Grounder, creat pentru a transporta greutăţi mari pe teren accidentat
• Standarde de emisii Euro VI, ce protejează mediul; dotate cu tehnologie pentru controlul emisiilor, disponibilă în prezent şi în sectorul construcţiilor
Mercedes-Benz va prezenta publicului, în premieră la Bauma 2013, două noi modele, respectiv Arocs, camionul de mare tonaj, pentru transportul în construcţii, şi noul Atego, creat pentru segmentul de distribuţie uşoară şi medie. Cel mai mare târg din lume al industriei de construcţii îşi va deschide porţile vizitatorilor internaţionali din 53 de ţări, în Munchen, în intervalul 15-21 aprilie.
Şase modele Arocs, configurate special pentru transport în domeniul construcţiilor, ilustrează cât de puternic, robust şi eficient arată un vehicul pentru construcţii în 2013. Astfel, continuând povestea de succes Mercedes-Benz, ce a început acum mai bine de 110 ani în domeniul construcţiei de vehicule, Arocs prezintă meritele acestei descendenţe prin impunerea, în mod particular, a stilului camioanelor de tonaj mare.
Având un cuplu ridicat, motoare care se bazează pe tehnologia BlueEfficiency, cu o gamă de puteri cuprinsă între 175 kW (238 hp) şi 460 kW (625 hp), şasiu robust, design îmbunătăţit al suspensiei şi şasiului, Arocs se remarcă printr-o capacitate excepţională de transport de încărcături grele. Această capacitate este susţinută de un studiu recent realizat în rândul clienţilor din domenii diferite, de la transport pe şantiere de construcţii (45%), având o greutate maximă admisă de până la 41 de tone, până la transport materiale de construcţii (30%) şi transport beton (15%). În mod special, în domeniul betonului, Arocs setează standardul cu varianta sa optimizată pentru greutăţi, „Loader”, având un volum al transportului de 8 metri cubi.
Arocs Grounder vine în întâmpinarea clienţilor care doresc un nivel ridicat de stabilitate şi robusteţe pentru utilizarea off-road. Din punct de vedere al eficienţei şi grijii faţă de mediu, acesta beneficiază de cele mai eco-friendly tehnologii de control ale emisiilor, în concordanţă cu Euro VI, şi de o reducere a consumului de combustibil de până la 5%.
Aceleaşi atribute sunt deţinute şi de noul Atego pentru segmentul de distribuţie uşoară şi medie. 42 de variante de modele de bază (ex-works), patru cabine disponibile în trei variante de lungimi, o multitudine de ampatamente şi noul standard Euro VI, dotat cu motoare BlueEfficiency Power cu patru şi şase cilindri, şi o gamă de puteri între 115 kW (156 hp) şi 220 kW (299 hp) – acestea sunt trăsăturile cheie ale noii game Atego.
Este o alegere populară în activităţile auxiliare domeniului construcţiilor, precum acoperirea clădirilor, eşafodajul sau tâmplăria. Pentru transportul materialelor de construcţii pe teren accidentat, Atego este de asemenea disponibil în varianta all-wheel drive, acesta putând fi permanent sau manual.
Noile staruri Mercedes-Benz din industria construcţiilor sunt expuse în salonul B4 şi pe terenul în aer liber învecinat centrului comercial expoziţional din Munchen, în perioada 15-21 aprilie 2013.
Cu un spaţiu de expoziţie de 550.000 de metri pătraţi, peste 3.200 de expozanţi şi în jur de 420.000 de vizitatori aşteptaţi, Bauma este cel mai mare târg al industriei de construcţii din lume şi are loc în Munchen o dată la trei ani.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: