Știri

Lecţii online de responsabilitate în trafic pentru copii, în cadrul programului Mobile Kids

Fotocredit: 

Mercedes-Benz
• Programul Mobile Kids, organizat de Mercedes-Benz România, în parteneriat cu Organizaţia Salvaţi Copiii, ce include lecţii de siguranţă rutieră în şcoli selectate din Bucureşti, continuă şi în mediul online
• Andi Moisescu, preşedintele Organizaţiei Salvaţi Copiii România, susţine iniţiativa
• Programul Mobile Kids se desfăşoară în premieră în România, fiind o iniţiativă internaţională a grupului Daimler
 
Pentru prima dată în România, Mercedes-Benz şi Organizaţia Salvaţi Copiii au implementat Programul internaţional Mobile Kids, iniţiat de Daimler. În cadrul primei ediţii, proiectul include o serie de lecţii de educaţie rutieră atât în şcoli, cât şi în mediul online, pentru ca cei mici să devină cei mai responsabili participanţi la trafic.
 
Andi Moisescu, Preşedintele Organizaţiei Salvaţi Copiii, şi Moki, personajul campaniei Mobile Kids, au pregătit trei lecţii de circulaţie rutieră în format video pentru copii, părinţi şi cadre didactice, sintetizând cele mai importante reguli de circulaţie. 
 
Prima lecţie îi învaţă pe cei mici cum să traverseze corect. Moki şi Andi Moisescu prezintă regulile esenţiale pe care copiii trebuie să le respecte: de la traversarea pe trecerea de pietoni şi până la respectarea culorilor semaforului.
 
Cea de-a doua lecţie are scopul de a responsabiliza atât copiii, cât şi părinţii. Mesajul principal este acela al siguranţei în autoturism,  subliniind importanţa purtării centurii de siguranţă şi instalării unui scaun special pentru copil, potrivit grupei de vârstă.
 
A treia lecţie îi învaţă pe copii cum să fie adevăraţi eroi la locul de joacă. Cei mici află într-un mod distractiv cât de important este să poarte echipament de protecţie pentru a nu se accidenta atunci când folosesc bicicleta, rolele sau skateboard-ul.
 
 
Lecţiile video online îşi propun să atingă un număr cât mai mare de copii şi părinţi, cu scopul de a dezvolta reflexe responsabile pentru cei mici, atunci când se află în trafic sau la locul de joacă, şi a contribui la prevenirea cât mai multor accidente rutiere.
 
Componenta digitală a venit ca o completare a acţiunilor incluse deja în programul Mobile Kids - o serie de sesiuni de educaţie rutieră în câteva şcoli selectate din Bucureşti şi o campanie de informare la radioul Itsy Bitsy.
 
Mobile Kids este o iniţiativă globală Daimler, cu o abordare unică asupra educaţiei rutiere pentru copiii din întreaga lume. Factorul comun al campaniilor Mobile Kids este, de fiecare dată, formatul distractiv al lecţiilor de siguranţă rutieră, potrivit vârstei copiilor, pentru asigurarea unei instrucţii cu impact practic, vizibil apoi în conduita lor rutieră.

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: