Fotocredit:
Volvo
Oficiali ai Volvo au confirmat faptul că primăvara lui 2016 va fi momentul lansării noii limuzine S90, model cu care suedezii vor să intre serios în segementul dominat la ora actuală de BMW Seria 5, Mercedes-Benz E-Class și Audi A6.
Actualul Volvo S80 este depășit din aproape toate punctele de vedere de către concurență, așa că noul S90 este văzut ca un model esențial pentru optimistul plan de revigorare a mărcii Volvo, plan ce se întinde până în anul 2020 și care prevede vânzări anuale de circa 800.000 de unități. Investiția totală în platforme și modele noi este estimată undeva la 11 miliarde de dolari și este susținută de actualul proprietar al Volvo, compania chineză Geely Holding Group.
Volvo se așteaptă ca cel puțin 80% din noii clienți pentru S90 să fie clienți complet noi Volvo, un procent aproape dublu față de situația noului XC90.
Noul Volvo S90 va avea premiera mondială cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, constructorul suedez lipsind anul acesta de la Frankfurt, lucru datorat de noua strategie de marketing ce impune prezența la cât mai puține saloane auto pentru a se face economii financiare. În acest sens, șeful de vânzări de la Volvo, Alain Visser, a fost mai mult decât concis: "de ce să chletuim milioane de euro la Frankfurt pentru a se vedea că Audi, BMW și Mercedes-Benz sunt mai mari ca noi?".
Sursa: Automotive News
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: