Fotocredit:
Volvo
Volvo a anunțat cifrele de vânzări din ianuarie 2016, valorile atinse în prima lună a anului fiind cu 9.4% mai mari față de aceeași lună a anului 2015. Astfel, constructorul suedez a vândut 33.761 de automobile.
Circa jumătate din aceste mașini s-au vândut în Europa (16.951 unități).
A doua piață de desfacere pentru Volvo în ianuarie 2016 a fost China, acolo unde s-au vândut 7.228 de automobile, cu 22.9% mai multe față de ianuarie 2015. Creșterea vânzărilor din China a fost susținută de noul XC90, dar și de XC60 și S60L, modele produse în fabrica locală Volvo. Și în sua noul Volvo XC90 se vinde excelent, totalul vânzărilor din prima lună a lui 2016 în SUA ajungând la 4.243 de unități.
Pe modele, Volvo XC60 este de departe cel mai bine vândut Volvo, cu 10.214 exemplare ajunse la clienți, urmat fiind de noul XC90, care a ajuns la cota 6219 unități în ianuarie 2016. Podiumul este completat de compacta V40.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: