Știri

Volkswagen a lansat o nouă campanie de marketing - "Think Blue.Book."

Fotocredit: 

Volkswagen
VW "Think Blue.Book."
 
Volkswagen a dat publicităţii astăzi o nouă reclamă, care îl are drept protagonist pe noul Eco up!, şi care face parte din campania de susţinere a durabilităţii "Think Blue.".
 
Denumită "Think Blue.Book", noua campanie publicitară, care va conţine şi alte spoturi în lunile ce urmează, îşi propune să promoveze noile modele ecologice produse de către Volkswagen.
 
"Think Blue.Book" se prezintă ca şi o carte din care noul model Eco up!, propulsat cu ajutorul gazului natural, ne arată avantajele unei asemenea automobil, rezumate prin sloganul "O mare autonomie cu bani puţini".
 
Micuţul automobil se mișcă printr-un peisaj urban format din hârtie, transformat în 3D cu ajutorul CGI-urilor.
 
 

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: