Știri

Vânzările Volvo în 2012 au scăzut cu şase procente

Fotocredit: 

Auto-testdrive / Gabriel Petrescu
Volvo S60 - SIAB 2012
 
Volvo, deţinută la ora actuală de consorţiul chinez Geely, a anunţat luni că vânzările sale au scăzut în 2012 la nivel global cu 6 procente, de la 449.255 de maşini comercializate în 2011, astfel încât anul în care tocmai am păşit anunţându-se unul foarte dificil pentru constructorul suedez.
 
Volvo reprezintă cea mai mare investiţie în străinătate din domeniul auto făcută de chinezi dar cu toate acestea şi vânzările din China au scăzut anul trecut. Totalul unităţilor vândute în 2012 a ajuns la 421.951.
 
Piața din SUA a rămas cea mai importantă pentru Volvo anul trecut, cu 67.273 de automobile vândute.
 
"Concurența în industria auto va continua cel mai probabil să fie la fel de feroce ca și în 2012 pentru că toţi producătorii vor încerca să-şi mărească volumele de vînzări şi să-şi sporească în acest fel cotele de piață, în contextul în care situația economică la nivel global va rămâne instabilă," au declarat oficialii Volvo.
 
Volvo, achiziționată de la Ford Motor Co de către Zhejiang Geely Holding Group pentru 1,8 miliarde de dolari în 2010, își propune să investească aproximativ 11 miliarde dolari pentru a-şi dubla vânzările totale anuale până la un număr de 800.000 de autovehicule, până în 2020. Tot până în 2020 ţinta de vânzări din China a fost stabilită la 200.000 de maşini. În acest sens suedezii vor deschide o nouă fabrică la Chengdu, în China, în a doua jumătate a anului 2013.
 

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: