Fotocredit:
Auto-TestDrive
Italienii de la Lamborghini, care anul acesta sărbătoresc 50 de ani de existenţă, au anunţat că în 2012 au vîndut 2083 de automobile, în creştere cu 30% faţă de 2011, cifra de afaceri ajungând la suma de 469 de milioane de euro.
Cea mai mare creştere s-a înregistrat pe piaţa din SUA, acolo unde plusul a fost de 53 de procente.
"În ciuda incertitudinilor financiare și economice, în curs de desfășurare, în întreaga lume, Lamborghini a avut o performanță mai mult decât satisfăcătoare în 2012, confirmând puterea produselor noastre și eficienţa strategiei comerciale. Vom continua să investim în dezvoltarea gamei noastre de produse pentru a aborda creșterea în continuare şi pe viitor ", a declarat Stephan Winkelmann, președinte și CEO al Automobili Lamborghini SpA. Acesta a mai spus: "Fiind o companie care acționează la nivel mondial, avem o distribuție echilibrată de vânzare, care ne-a ajutat să compensăm crizele economice de pe piețele specifice. În 2012 am vândut mai mult de 70% din producția noastră în afara Europei".
Distribuţia vânzărilor pe regiuni a fost următoarea: Europa 29%, America 28% (din care SUA este 25%) și Asia-Pacific 35% (din care China reprezintă 15%). Orientul Mijlociu și Africa de Sud au reprezintat 8 preocente din piaţa Lamborghini.
La Salonul Auto de la Geneva, Lamborghini a prezentat în premieră mondială super-sportiva Veneno, care va fi asamblată în doar 3 exemplare, care alături de versiunea descoperită Aventador LP 700-4 Roadster sunt noutăţile absolute pentru anul 2013 din portofoliul italienilor.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: