Știri

Vânzările Chevrolet în Europa se prăbuşesc

Fotocredit: 

Chevrolet
Chevrolet Spark
 
Chevrolet, marcă aparţinând General Motors, îşi continuă declinul abrupt al vânzărilor în Europa, principala cauză a scăderii fiind gama de modele destul de îmbătrânită, după cum au concluzionat analiştii pieţei auto.
 
Chevrolet este pozitionat în Europa ca un brand de masă, "grosul" vânzărilor venind prin modelele de clasă mică Spark şi Aveo, care asigură aproape jumătate din volumul de vânzări ale brand-ului.
 
Cu o Europă adânc afundată în criza economică, cumparatorii de maşini caută din ce în ce mai mult vehicule mai mici, accesibile ca şi preţ, o tendință care ar trebui să ajute Chevrolet. Doar că lucrurile nu stau deloc aşa.
 
Vânzările modelului Spark au scăzut cu 37 la sută (12245 de unități) din ianuarie până în aprilie, în timp ce livrările Aveo au scăzut cu 44 la sută (10.235 de exemplare), potrivit datelor furnizate de organizaţia JATO Dynamics.
 
Aceste scăderi au împins în jos vânzările Chevrolet din Europa cu 33 de procente, până la 45.706 de unităţi, pe o piaţă care a scăzut în primele patru luni ale anului cu şapte procente, conform ACEA. Cota de piață a Chevrolet a fost de 1,1 la sută, în scădere de la 1,5 la sută în aceeași perioadă a anului trecut.
 
În aceeaşi perioadă Dacia a vândut cu 18% mai multe maşini, ajungând la 90.162 de unităţi livrate clienţilor.
 
Sursa: Automotive News
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: